شهردار ایلام ؛
شهردار ایلام گفت: کاهش بار ترافیکی در میدان شهید کشوری سابق یک ضرورت و مطالبه همگانی بود که با ایجاد زیرگذر شهید کشوری بار ترافیکی این نقطه پرتردد کاهش محسوس یافت.
کد خبر: ۹۷۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲ 03 July 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ طالب صادقیان در آیین افتتاح زیر گذر شهید کشور ایلام اظهار داشت : شهر ایلام در سال های اخیر شاهد افزایش استفاده از خودروی شخصی به جای ناوگان حمل و نقل عمومی است که این معضل باعث رشد ترافیک شهری در ایلام شد.

وی یادآور شد: یکی از اهداف شهرداری در طی این سال ها، ایجاد شهری انسان محور و کاهش استفاده از خودروهای شخصی بوده است که با احداث طرح های مختلف از جمله پیاده راه آیت الله طالقانی و سعدی یا زیرگذرهای رسالت و شهید کشوری در راستای این اهداف بود.

طالب صادقیان یادآور شد: انتقال مشاغل الاینده مزاحم در سطح شهر از دیگر اقدامات مهم شهرداری ایلام می باشد، همچنین کار انتقال نمایشگاه های اتومبیل در دستور کار قرار دارد که امیدوریم با همراهی مسوولان این امر مهم نیز به زودی محقق شود.

وی ادامه داد: در طول چند سال گذشته نیز ناوگان حمل ونقل عمومی تجهیز و بروز رسانی شده که این موضوع مهم نیز در نوع خود بی نظیر است.

شهردار ایلام اضافه کرد: با مطالعات انجام شده اولین گره ترافیکی درچهار راه رسالت شهر ایلام بااحداث و افتتاح قاطع غیرهمسطح آیت‌الله حیدری – چهار راه رسالت در این منطقه برطرف شد.

وی در ادامه با اشاره به وجود بیش از هشت هرارخودرو پلاک گذاری شده در شهر ایلام گفت: این موضوع نشان از تمایل مردم به خودرو شخصی و عامل مهم افرایش ترافیک در شهر است./م

 بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار