مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: هفدهم مرداد به روز وفاق و جشن همه خبرنگاران و اهالی رسانه استان تبدیل شود.
کد خبر: ۹۷۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱ 04 July 2021
 

به گزارش تابناک سمنان فرشید فلاح روز یکشنبه در نشست سه‌جانبه اعضای شورای مرکزی انجمن خبرنگاران، هیات مدیره خانه مطبوعات و اعضای شورای روابط عمومی های استان سمنان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با تاکید بر لزوم تقویت وفاق و همدلی بین جامعه رسانه ای و روابط عمومی‌ها گفت: نزدیکی و همدلی این دو گروه میتواند دستاوردهای باارزشی را برای این استان به ارمغان آورد.

وی مهمترین هدف از این نشست را تقویت وحدت و انسجام بین این گروههای تاثیرگذار در جامعه بیان کرد و اظهار داشت: برگزاری این نشست ها می تواند در ایجاد هماهنگی جامعه خبری و روابط عمومی ها تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به نشست مشترک خبرنگاران با روابط عمومی در روز ارتباطات و روابط عمومی در استان سمنان افزود: برگزاری چنین نشستی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار نیز اهمیت دارد و حاکی از وفاق و همدلی بین این گروهها است.

فلاح با تاکید بر لزوم برگزاری آیین بزرگداشت روز خبرنگار در استان سمنان به بهترین شکل و کیفیت تصریح کرد: روز خبرنگار را باید برای خبرنگاران و اهالی رسانه به یک جشن تبدیل کرد.

وی با اشاره به حضور مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان و مسوولان و اعضای تشکل های رسانه ای استان سمنان در این نشست گفت: در این نشست برای هرچه بهتر برگزارشدن مراسم روز خبرنگار باید برنامه ریزی و پیش بینی های لازم صورت گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، با قدردانی از اقدام شرکت آب و فاضلاب استان برای برنامه ریزی و برگزاری جشنواره "آب و رسانه" در آستانه روز خبرنگار افزود: جامعه خبری استان سمنان باید به طور فعال در این جشنواره شرکت و آن را به الگوی مناسبی برای ارائه به کشور تبدیل کنند.

در این نشست که جمعی از فعالان رسانه ای و روابط عمومی های استان سمنان حضور داشتند، در خصوص نحوه برگزاری آیین بزرگداشت روز خبرنگار و برنامه های آن بحث و تبادل نظر شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار