رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از اجرای 2 هزار و 173 ماموریت عملیاتی این سازمان در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۷۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰ 04 July 2021

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از اجرای 2 هزار و 173 ماموریت عملیاتی این سازمان در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ابراهیم قنبری درتشریح گزارش حوادث بیان کرد: در سه ماهه ابتدای سال جاری 2 هزار و 173 ماموریت با تلاش آتش نشانان انجام شد که شامل 1374 مورد عملیات اطفای حریق و 799 مورد عملیات امداد و نجات است.
وی افزود: عملیات های اطفای حریق شامل 267 مورد منزل مسکونی،46 مورد تجاری، 175مورد زباله، 365مورد شاخ و برگ و درختان، 66 مورد لاستیک، 96 مورد خودرو ، 43 مورد نیزار، 22 مورد انبار، 64 مورد ساختمان متروکه، 25 مورد فضای سبز، سه مورد اداری، سه مورد صنعتی، 199مورد سایر موارد است .
قنبری با اشاره به اینکه آتش نشانان در عملیاتهای انجام شده موفق شدند یک هزار و 705 شهروند را در حین انجام عملیات نجات دهند، افزود: عملیات های امداد و نجات انجام شده توسط آتش نشانان شامل 128 مورد نجات محبوس شدگان در آسانسور، 60 مورد تصادف و واژگونی خودرو ، 359 مورد دفع جانوران موذی، 125 مورد نجات حبس شدگان اماکن مسکونی ، 127 مورد سایر موارد است.
وی توضیح داد: اکیپ امداد نجات آتش نشانان یک زن را که به قصد خودکشی سعی داشت خود را به داخل رودخانه کارون بیاندازد با مشاوره و گفتگو از خودکشی منصرف کردند.
قنبری اظهارکرد: اکیپ نجات غریق مستقر در حاشیه رودخانه کارون یک زن را که به قصد خودکشی به درون رودخانه سقوط کرده بود زنده نجات دادند.ضمن اینکه غواصان سازمان جسد هشت نفر را از داخل رودخانه کارون خارج کردند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اعلام کرد: با توجه به تغییر اقلیم و گرم شدن بیش از حد هوا و افزایش آتش سوزی ها، از شهروندان تقاضا می شود نکات ایمنی را رعایت نمایند.

برچسب ها: شهرداری اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار