محمد بهمن در گفتگو با تابناک:
مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت : شاخص کل بورس طی دو هفته گذشته با روند صعودی همراه بوده است.
کد خبر: ۹۷۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 06 July 2021

محمد بهمن در گفتگو خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:شاخص کل بورس طی دو هفته گذشته با روندی صعودی همراه بود به طوری که شاخص کل به عدد ۱ میلیون و ۲۸۱ هزار واحد در حال حاضر رسیده است.

وی افزود:شاخص کل امروز تا این لحظه بالغ بر ۲۶ هزار واحد رشد داشته، شاخص کل هم وزن نیز ۵ هزار و ۱٠۷ واحد تا این رشد کرده که گواه این است، اکثر سهم ها امروز مثبت بوده اند.

بهمن تصریح کرد:بیشترین تاثیر رانماد های فارس، فولاد و فملی روی شاخص داشته اند که باعث مثبت شدن شاخص شده اند.طی ۳ ماهه اول سال ۱۴٠٠،حجم معاملات مردم استان کرمانشاه حدودا ۲ هزار میلیارد تومان بوده که ۶۱٪ اقدام به فروش کردند ۳۹٪ این حجم معاملات مربوط به خرید است،در این مدت حدودا ۷ هزار کد بورسی صادر شده که تعداد کد های بورسی مردم استان در حال حاضر به ۱ میلیون و ۲٠٠ هزار کد بورسی رسیده که معادل ۶٠٪ جمعیت استان است.

وی کاهش حجم معاملات ۳ ماهه امسال نسبت به سال گذشته را نامشخص بودن وضعیت انتخابات و وضعیت نا مشخص بازار بود دانست و افزود: مردم نسبت به اینده بازار اطمینان نداشتند و انتخابات تاتیرات مثبتی گذاشت و باعث شد بازار این روزها روند مثبتی به خود بگیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار