معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: ۸۰ درصد گوشت مرغ بر اساس قیمت مصوب در بازار این استان عرضه می‌شود و بین ۱۰ تا ۲۰ درصد دراین زمینه تخلف وجود دارد.
کد خبر: ۹۷۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ 07 July 2021

اسماعیل نادری افزود: بطور میانگین روزانه  بین ۳۴۰ تا ۳۸۰ تن گوشت مرغ در استان اصفهان توزیع می‌شود که بخش هم در اختیار واحدهای قطعه بندی قرار می‌گیرد و وارد چرخه توزیع می‌شود.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با عذرخواهی از مردم استان اصفهان برای محدودیت‌هایی که در روزهای اخیر  برای عرضه مرغ به‌وجود آمده افزود: شهروندان در صورتی‌که مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

وی ادامه داد: در مرحله اول سهمیه آن واحد صنفی متخلف قطع خواهد شد و پس از آن با تشکیل پرونده به تعزیرات ارائه خواهد شد.

به گفته وی، در این مرحله ۲ نوع برخورد با متخلفان می‌کنیم و از طریق قطع سهمیه و معرفی به تعزیرات با متخلفان برخورد خواهد شد .

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان اظهار داشت: تولید مرغ در استان محدود است و برای این تولید هم یارانه پرداخت می‌کنیم به همین دلیل باید نظارت کافی را تا حلقه پایانی این زنجیره را بطور کامل کنترل کنیم تا در هیچ کدام از مراحل نهاده‌ها، مرغدار، کشتارگاه، واحد صنفی فروشنده و خریدار با مشکل مواجه نشوند.

وی اضافه کرد: روزهای اخیر مطالب مختلفی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است که در برخی مواقع مردم حق گلایه،  شکایت و انتقاد را دارند.

نادری با بیان اینکه دولت برای اینگونه کالاها از جیب همه ما یارانه پرداخت می‌کند خاطرنشان کرد: احتمال وجود نگرانی و گلایه‌های به حقی هم در این زمینه وجود دارد اما این اطمینان را به همه شهروندان می‌دهیم که تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با افزایش تولید این مشکل را هم برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه عرضه کالاهای یارانه ای تنها شامل حال اصفهان نمی‌شود و در دیگر استان‌ها هم اجرا می‌شود بیان کرد:  تمام تلاش ما بر این است که عرضه مرغ تا رسیدن به دست مصرف کننده کنترل شود و مرغ در دسترس همه قرار داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :