با حضور استاندار اصفهان ۶ طرح عمرانی، صنعتی و کشاورزی در شهرضا به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۷۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰ 07 July 2021

این طرح‌ها شامل کارخانه پایا رزین واقع در منطقه صنعتی خرم شهرضا، افتتاح گلخانه تولید نشاء سبزی و صیفی، اولین باغ کتاب و بزرگترین کتابخانه استان، زمین چمن مصنوعی، بازسازی ۲۰ مسکن آسیب دیده از سیل اردیبهشت ماه ۹۹ و افتتاح هم زمان ۱۰ کتابخانه عمومی به صورت مجازی بودند که برای بهره برداری از آن‌ها هزار و ۴۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

با بهره برداری از کارخانه پایا رزین در فضایی به مساحت ۱۲۸ هزار مترمربع سالانه ۳۰ هزار تن انواع لاتکس تولید می‌شود و در مرحله اول زمینه اشتغال ۶۸ نفر فراهم شده است.
گلخانه تولید نشاء سبزی و صیفی نیز به وسعت ۵ و نیم هکتار و اشتغال ۳۰ نفر سالانه ۳۰ میلیون نشا تولید می‌کند.
اولین باغ کتاب و بزرگترین کتابخانه استان در زمینی به وسعت ۳ هزار مترمربع، زمین چمن مصنوعی به وسعت هزار و ۲۰۰ متر مربع و بلوار اصلی شهر به طول ۵ کیلومتر هم از طرح‌های عمرانی شهرداری منظریه بود.
در سفر عباس رضایی به شهرضا همچنین ۲۰ مسکن بازسازی شده آسیب دیده از سیل اردیبهشت ماه ۹۹ و ۱۰ کتابخانه عمومی در چند شهرستان استان به صورت آنلاین به بهره برداری رسیدند.
استاندار اصفهان در این سفر با حضور در حرم مطهر امامزاده شاهرضا (ع) به مقام والای شهدای شهرستان ادای احترام و در جلسه ملاقات مردمی در فرمانداری شهرضا به مدت یک ساعت با مردم دیدار و گفتگو کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار