رییس راه و شهرسازی تیران و کرون گفت: سه پروژه روبنایی مسکن مهر این شهرستان با تامین۳۰ درصد از هزینه‌های اجرایی آن توسط این اداره آغاز شد.
کد خبر: ۹۷۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳ 09 July 2021

سعید کاشفی افزود: احداث مسجد، مدرسه و پاسگاه کلانتری در زمره اقدامات وزارت راه و شهرسازی در شهرک‌های مسکن مهر است که این اقدام امسال در تیران انجام می شود.

به گفته وی، اجرای پروژه‌های روبنایی مسکن مهر در قالب ۳ گروه مدارس، کلانتری و سایر خدمات تقسیم می شود.

کاشفی اضافه کرد: افزایش امنیت و ارائه خدمات عمومی در مجاورت مجتمع های مسکونی از جمله اولویت‌های اصلی راه و شهرسازی است.

رییس راه و شهرسازی تیران و کرون با اشاره به اختصاص زمین دولتی به وسعت بیش از چهار هزار و ۷۵۰ مترمربع برای احداث مسجد منطقه بیان کرد: مسجد مسکن مهر تیران ۲ هزار مترمربع زیربنا دارد که در گام اول ۴۰۰ مترمربع آن ساخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: اداره راه و شهرسازی برای ساخت ۳۰۰ مترمربع از ساختمان این مسجد ۳۰ درصد از هزینه آن را تقبل کرده است و مابقی توسط دیگر نهادها و خیرین تامین خواهد شد.

کاشفی ادامه داد: احداث مدرسه ۹ کلاسه برای پروژه مسکن مهر تیران نیز پیش بینی شده که زمین آن به قیمت دولتی در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است و با اختصاص ۳۰ درصد از اعتبار مورد نیاز، عملیات ساخت و ساز آن آغاز می شود.

وی با اشاره به ضرورت احداث کلانتری در شهرک‌های مسکن مهر گفت: زمینی به مساحت یک هزار و  ۳۰۰ مترمربع برای احداث کلانتری پیش بینی شده و برای احداث ۳۰۰ مترمربع از بنای این پروژه،۳۰ درصد از اعتبار لازم توسط اداره کل راه و شهرسازی اصفهان اختصاص خواهد یافت.

 رییس راه و شهرسازی تیران و کرون با بیان احداث مسکن مهر در شهرهای تیران و رضوانشهر خاطرنشان کرد: بیشترین واحد مسکن مهر در تیران قرار گرفته و طرح مسکن ملی نیز در مجاورت آن است به همین خاطر تامین امکانات زیربنایی و روبنایی در آن، مورد توجه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار