مهدی محمدی در گفتگو با تابناک:
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فوت ۴ نفر بر اثر کرونا در استان خبر داد و گفت:۳۴۲ نفر در استان کرمانشاه در بیمارستان ها بستری هستند.
کد خبر: ۹۷۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 11 July 2021

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به تغییر وضعیت شهرستان صحنه به نارنجی، اظهار کرد: در حال حاضر در استان فقط شهرستان‌های روانسر، ثلاث باباجانی و دالاهو دارای وضعیت زرد هستند و شهرستان گیلانغرب که همچنان وضعیت قرمز دارد سایر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی هستند.

وی افزود: در بیمارستان‌ها تخت‌های مخصوص کرونا آماده هستند، بیش از۸۰ نفر در بخش‌های ویژه بستری و بیشترین تعداد بیمار از شهرستان کنگاور است در کرمانشاه به غیر از بیمارستان‌های سجاد، بیستون، ۵۲۰ ارتش و امام خمینی (ره) و نسیم سایر بیمارستان‌ها بستری کرونایی دارند که بیشترین تعداد در بیمارستان‌های فارابی و گلستان است.

محمدی گفت:در شبانه روز گذشته شناسایی ۲۶ مورد بیمار مثبت بستری و ۷۳ بیمار مثبت سرپایی شناسایی شدند.

وی بیان کرد: تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته ۴ نفر در استان کرمانشاه گزارش شده و مجموع جان باختگان ۱۹۳۴ نفر رسید.

محمدی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۹ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۱۰۰ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند. هم اکنون ۳۴۲ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار