مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان :
تابناک: مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: ورزشگاه نقش‌جهان از نظر فیزیکی تا پایان سال تکمیل و چمن این ورزشگاه به دلیل اینکه در خرداد زیر کشت می‌رود، سال آینده تحویل داده می‌شود.
کد خبر: ۹۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ 20 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمد سلطان حسینی درباره مشکلات موجود در اعتبارات اداره‌کل ورزش و جوانان اظهار داشت: وجود مشکل و کمبود اعتبارات در همه رشته‌های سراسر کشور وجود دارد ولی از این اعتبارات کم نیز می‌توان بهترین بهره‌برداری را داشت. برای مثال در طول 14 ماه حساب‌های اداره کل مسدود بود و با این شرایط باید ورزش استان تعطیل می‌شد ولی با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان، توانستیم استان را به رتبه نخست کشور برسانیم.

وی افزود: اعتبارات بسیار مهم است اما نحوه مدیریت و هم‌افزایی بین نیروهای توانمند استان از این مسئله مهم‌تر است و به‌طورقطع رشته وزنه‌برداری نیز از این امر مستثنا نبوده و با توجه به مدیریت توانمند در این رشته می‌تواند به توفیقات خوبی در سطح کشور دست یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان درباره برنامه‌های اداره‌کل برای افزایش مکان‌های ورزشی خاطرنشان کرد: با اعتبارات دولتی شاید بتوان تنها 2 یا 3 مکان ورزشی در سال تحویل جامعه ورزشی داد اما در رابطه با این مسئله خوشبختانه اصفهان ظرفیت‌های خوبی را در جذب بخش خصوصی و همکاری با خیران داشته و با ورود این اشخاص در بخش توسعه مکان‌های ورزشی، شاهد تحویل 50 پروژه تا پایان سال هستیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه ورزشگاه نقش‌جهان تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین‌ ظرفیت‌ها در بخش خصوصی باشگاه فولاد مبارکه است که خوشبختانه پروژه نقش‌جهان را با توجه به هزینه‌هایی که تأمین کرده‌اند در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسانیم و این پروژه تا پایان سال به پایان رسیده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

سلطان حسینی بیان کرد: ورزشگاه نقش‌جهان از نظر فیزیکی تا پایان سال به اتمام می‌رسد و تنها چمن این ورزشگاه به دلیل اینکه در خرداد زیر کشت می‌رود، در سال آینده تحویل می‌شود و به‌طورقطع تیم‌ها در فصل آینده می‌توانند در این ورزشگاه بازی‌های خود را انجام دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار