معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان از اجرای طرح کیف پول و کارت بلیت الکترونیکی از سال آینده در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷ 03 March 2015

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان از اجرای طرح کیف پول و کارت بلیت الکترونیکی از سال آینده در این شهر خبر داد.

به گزارش تسنیم ؛ عباس صوفی با بیان اینکه قرارداد شهرداری با بانک شهر برای اجرای طرح کیف پول الکترونیکی و کارت بلیت اتوبوس منعقد شده است، اظهار داشت: نصب کیوسک‌ها در سطح شهر، نصب دستگاه ABL در کیوسک‌ها و همچنین دستگاه پورت الکترونیکی در اتوبوس‌ها در حال اجرا است و پس از پایان این اقدامات، طرح کیف پول الکترونیکی اجرا می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۱۵ کیوسک در سطح شهر همدان و در نقاط مختلف نصب شده است و نصب دیگر کیوسک ها نیز تا پایان امسال به اتمام میرسد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان با بیان اینکه فروش کارت بلیت الکترونیکی نیز از پایان امسال و یا فروردین ماه سال آینده آغاز میشود. تصریح کرد: ارائه خدمات کیف پول الکترونیکی در دیگر حوزه‌ها به ویژه سیستم تاکسیرانی و سایر خدمات شهری در دستور کار است.

وی گفت: برنامه ‌ریزی برای فرهنگ ‌سازی و تبلیغات گسترده استفاده از کارت بلیت و کیف پول الکترونیکی نیز در حال انجام است و به زودی در سطح شهر تبلیغات به منظور آمادگی ذهنی شهروندان آغاز می‌شود.

صوفی از ارائه تخفیف به شهروندانی که از کیف پول الکترونیکی استفاده می‌کنند، خبر داد و عنوان کرد: خدماتی برای شهروندان در راستای اجرای طرح کیف پول الکترونیکی در نظر گرفته شده که با توجه به این موضوع فرهنگ ‌سازی استفاده از سیستم الکترونیکی در خدمات شهری نیز انجام میشود.

وی ابراز کرد: با اجرای این طرح، تعرفه بلیت سازمان اتوبوسرانی شهر همدان تغییری نمیکند و تغییر قیمت و تعرفه بلیت‌ها ارتباطی با اجرای طرح کارت بلیت الکترونیکی ندارد و تصمیم‌ گیری برای تغییر قیمت بلیت در فرصتی دیگر انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان از آمادگی سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای خدمات ‌رسانی در ایام نوروز ۹۴ خبر داد و افزود: شیفت ‌بندی اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها در این ایام مشخص شده است و بازرسی از عملکرد این دو حوزه در تعطیلات نوروز ادامه دارد.

وی بیان کرد: قیمت بلیت اتوبوس‌ها و کرایه تاکسیها در ایام نوروز تغییری نمیکند و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات در این زمینه، شکایت خود را با سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی در میان بگذارند.

صوفی از خریداری ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید در اسفندماه امسال خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰ دستگاه تا پایان امسال و ۱۰ دستگاه نیز در اوایل سال آینده وارد ناوگان حمل و نقل شهری همدان میشود.

وی تصریح کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک اقداماتی شامل خط‌ کشی سطح معابر، رنگ آمیزی جداول، نصب علائم ترافیکی، ایجاد تقاطعهای جدید و نوسازی سیستم ترافیک را تا پایان امسال برای رفاه حال شهروندان انجام میدهد.     

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار