تعداد بیماران کرونایی بستری بیمارستان‌های اصفهان رو به افزایش است.
کد خبر: ۹۷۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲ 14 July 2021

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان در نشست این ستاد، تعداد بستری روزانه بیماران را در مراکز درمانی این استان بیش از ۱۰۰ نفر برشمرد و گفت: هم اکنون شهرستان‌های اصفهان، اردستان، کاشان و خمینی شهر در وضعیت قرمز قرار دارند و در مجموع هزار و ۲۰۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند و از مجموع افرادی که آزمایش کرونا می‌دهند تست ۴۲ درصد این افراد مثبت اعلام می‌شود.

حجت الله غلامی تنها هفت درصد از مجموع جمعیت این استان شامل بیش از ۳۹۸ هزار نفر را دریافت کننده واکسن کرونا بیان کرد و افزود: مقدمات تجهیز واکسیناسیون در استان در حال بررسی است.

وی با اشاره به تشدید اعمال محدودیت‌های طرح جامع هوشمند و به جریان افتادن آب زاینده‌رود در اصفهان از مردم خواست تا به بوستان‌های حاشیه این رودخانه هجوم نیاورند و مراجعه مردم به این نقاط باید در حد پیاده روی باشد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: در ادارات رعایت یک سوم حضور کارکنان در شهر‌های قرمز و دوسوم دورکاری و در شهر‌های نارنجی ۵۰ درصد دورکاری و ۵۰ درصد حضوری است.

غلامی افزود: برای کاهش شیوع ویروس کرونا رستوران‌های بیرون بر، چایخانه ها، نمایشگاه‌ها و تالار‌ها به مدت ۲ هفته تعطیل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :