‍نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تقدیر از زحمات و تلاش های نیروی انتظامی، پلیس را پرچمدار امنیت در جامعه و ماموران و کارکنان آن را هم سربازان وفادار انقلاب و ولایت معرفی کرد که همواره با فداکاری و ایثارگری برای برقراری نظم و امنیت تلاش کرده اند.
کد خبر: ۹۷۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 17 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه آیت الله "مصطفی علما" در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی امروز نه تنها حافظ نظم و امنیت جامعه بلکه حافظ ارزش های دینی و انقلابی است و جانانه از آنها حراست می کند.

وی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی دقیقا در مسیر ولایت و ارزش های اسلامی و انقلابی حرکت می کند و از همین رو گاهی اوقات نیز مورد هجمه دشمنان قرار می گیرد تا بلکه با این حربه از محبوبیت این نیروی خدوم و مردمی بکاهند.

امام جمعه کرمانشاه یادآوری کرد: با این حال و به واسطه حضور فرماندهانی مقتدر و ولایی در راس این مجموعه و نیروهایی مخلص و جان برکف در بدنه ناجا همه تلاش های دشمنان بی فایده و پلیس امروز پرچمدار امنیت در جامعه شده است.

آیت الله علما در ادامه و با بیان اینکه بیکاری عامل اصلی جرائم کشور است، خاطر نشان کرد: هرچند پلیس مجادهانه با این جرایم برخورد و شبانه روز برای امنیت و آسایش مردم تلاش می کند اما مسئولان اجرایی نیز باید راه چاره ای برای رفع این معضل اساسی اندیشیده و با ایجاد اشتغال برای مردم و جوانان زمینه ارتکاب جرم را از بین ببرند.
وی همچنین وضعیت امنیت کرمانشاه را بهتر از بسیاری استان های دیگر ذکر کرد و گفت: اگر برخی مجرمان هر از گاهی اقداماتی انجام می دهند که باعث القای نا امنی می شود پلیس به سرعت و قاطعانه با آن برخورد می کند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: امروز مجرمان در کرمانشاه از کمترین امنیت برخورددار نیستند و بسیاری از آنها به این نتیجه رسیده اند که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

آیت الله علما در پایان از تلاش های سردار جاویدان فرمانده و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه نیز قدردانی کرد و گفت: همه ما در جریان سختی کار نیروهای پلیس هستیم و وظیفه داریم به هر شکل که امکان پذیر است حمایت های لازم را از آنها به عمل آوریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار