رئیس هیئت شطرنج استان همدان گفت: هفته جاری مسابقات شطرنج سریع هفتگی به مناسبت عید سعید قربان با حضور استاد بزرگ شطرنج کشور در خانه شطرنج همدان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۶ 23 September 2015

رئیس هیئت شطرنج استان همدان گفت: هفته جاری مسابقات شطرنج سریع هفتگی به مناسبت عید سعید قربان با حضور استاد بزرگ شطرنج کشور در خانه شطرنج همدان برگزار می شود.

به گزارش مهر؛احمد علی بابایی در همدان با اشاره به برگزاری مسابقات شطرنج سریع هفتگی در همدان اظهار داشت:  مسابقات شطرنج سریع هفتگی به مناسبت عید سعید قربان و با حضور افتخاری بازیکن تیم ملی شطرنج کشور احسان قائم مقامی در خانه شطرنج همدان برگزار می شود.

وی با دعوت از ورزشکاران شطرنج استان همدان برای شرکت در این مسابقات، گفت: ورودی این مسابقات مانند گذشته بوده و هیچگونه تغییری نخواهد کرد.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات گفت: این برنامه در راستای حرکت رو به جلو هیئت شطرنج استان همدان برگزار می شود.

بابایی عنوان کرد: شطرنج بازان استان همدان باید از فضای موجود نهایت استفاده را ببرند چراکه نونهالان و نوجوانان امیدهای آینده ورزش شطرنج استان همدان خواهند بود.

وی با بیان اینکه کلاس های آموزشی استاد قائم مقامی نیز در این هفته برگزار می شود، بیان کرد: این کلاس ها در دو مرحله در روز پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان یادآور شد: روز پنجشنبه دوم مهرماه کلاس ها به صورت مشترک برای بررسی مسابقات بین المللی ابن سینا برگزار می شود و روز جمعه نیز این کلاس ها صبح و بعدازظهر به صورت اختصاصی به مدت هشت ساعت برگزار خواهد شد.

بابایی با بیان اینکه هیئت شطرنج همدان به دنبال تربیت استادان این رشته است، گفت: تربیت استاد فیده، ملی و استاد بزرگ شطرنج در همدان از افق های هیئت شطرنج استان همدان است.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان با بیان اینکه والدین باید از سن پنج سالگی کودکان را با این ورزش آشنا کنند، یادآور شد: آموزش شطرنج به کودکانی در کمتر از این سن توصیه نمی شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار