برای هزار تاکسی شهری صورت گرفت؛
تابناک سمنان: وحید پرویزی رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان گفت: پرداخت‌های الکترونیک سامانه «سمنان من» پروژه تجهیز و تخصیص درگاه‌های پرداخت الکترونیک برای یکهزار تاکسی شهری در راستای هوشمندسازی شهری آغاز شد.
کد خبر: ۹۸۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ 05 August 2021

آغاز طرح تاکسی موبایل و پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در سمنان

 

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان بیان کرد: مسئله پول خُرد همواره یکی از دغدغه‌های شهروندان و رانندگان برای کرایه تاکسی بود که با راه اندازی سامانه درگاه پرداخت‌های هوشمند الکترونیک شهری در قالب کد‌های QR، علاوه بر پوشش دادن پرداخت‌های خرد در حمل و نقل‌های درون شهری، امکان اتصال تمامی کسب و کار‌های شهری به سامانه پرداخت‌های الکترونیکی فراهم شد.

وحید پرویزی تصریح کرد: برای بهره‌گیری از این خدمت نوین، شهروندان بدون نیاز به استفاده از نرم افزار‌های واسط و تنها با اسکن QR کد ویژه راننده امکان پرداخت کرایه تاکسی را به راحتی دارند.

پرویزی همچنین افزود: از جمله مزایایی که تجهیز تاکسی‌ها به سیستم پرداخت QR دارد می‌توان به بی نیازبودن از پرداخت پول خرد، پرداخت هزینه واقعی، کاهش دغدغه وجود پول خرد برای رانندگان تاکسی و مردم، بی نیاربودن از نصب نرم افزار موبایلی و پرداخت سریع با استفاده از اسکن بارکد اشاره کرد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان درباره مزایای ایجاد کیف پول الکترونیکی برای شهروندان بیان کرد: پرداخت کرایه تاکسی، پرداخت کرایه اتوبوس، خرید از فروشگاه‌ها، پرداخت قبوض، از جمله خدماتی است که در این کیف پول به شهروندان ارائه می‌شود.

وی همچنین بیان کرد: تاکسیرانان نیز با پیوستن به این طرح، از مزایایی مانند انتقال و دریافت پول بدون هزینه، سرعت و امنیت بالا، واریز آنی پول به کیف پول راننده، مشاهده موجودی و گردش حساب، رسید پرداخت برای اطمینان بیشتر با امکان ذخیره‌سازی، قابل اتصال به همه کارت‌های عضو شتاب، امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد مجهز به QR و واردشدن به درگاه بانکی با اسکن بارکد بدون نیاز به نصب نرم‌افزار بهره‌مند می‌شوند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار