فرماندار لنده در گفتگو با تابناک؛
در هفته ای که گذشت موضوع قطع آب برخی از روستاهای شهرستان لنده حاشیه هایی داشت. از گلایه های پی درپی برخی شهروندان تا واکنش تند بخشدار اسبق لنده با انتقاداتی که از عملکرد مدیریت آبفا داشت.امّا واقعیت ماجرا چیست..؟
کد خبر: ۹۸۳۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۷ 06 August 2021

ماجرای قطع آب برخی روستاهای لنده و پشت صحنه هایی که باید دانست+فیلم

چنگک دستگاهی است که وقتی پمپ به درون چاه سقوط میکند با آن پمپ بیرون کشیده میشود و عیب یابی شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد؛ در هفته ای که گذشت موضوع قطع آب برخی از روستاهای شهرستان لنده حاشیه هایی داشت. از گلایه های پی درپی برخی شهروندان تا واکنش تند بخشدار اسبق لنده با انتقاداتی که از عملکرد مدیریت آبفا داشت.

امّا واقعیت ماجرا چیست...؟ آیا مجموعه ی آبفای شهر لنده نسبت به این اتفاق بیخیال بودند و برای آنها مهم نبود که برخی از مردم آب خوردن ندارند..!

بنابراین گزارش تورج رزمجو فرماندار لنده در گفتگو با تابناک با گلایه از اظهار نظر های نسنجیده و بدور از آگاهی در این رابطه گفت؛ ما باید در اظهار نظر هایمان رضای خدا را در نظر بگیریم و سعی کنیم آنچه از زبانمان جاری میشود با آگاهی باشد و تا به یقین در مورد موضوعی نرسیده باشیم اظهار نظر نکنیم چرا که امکان دارد حق را نگویم و آن وقت است که حق الناسی به گردن ما خواهد افتاد.

وی گفت در روزهای گذشته پمپ چاه انتقال آب روستایی ما بنابه فرسودگی که داشت به ته چاه ۴۰ متری سقوط میکند و از همان لحظه ی نخست مجموعه ی آبفا پیگیر موضوع میشوند.

رزمجو افزود؛ وقتی این اتفاق افتاد با دست که نمی شد پمپ را به بیرون هدایت کرد و دستگاه های خاص خود را میخواست...!

وی گفت؛ پمپ به چاه ۴۰ متری سقوط کرد که لازم بود دستگاه چنگگ به کمک سیستم مانیتورینگ پمپ را بیرون انتقال دهد و این وسایل حتی در استان گیر نمی آیند..!

فرماندار رزمجو یادآور شد؛ جهت انتقال وسایل مجبور بودیم از خارج استان کمک بگیریم که در این راستا با پیگیری معاون عمرانی استاندار از استان فارس دستگاه ها به شهرستان رسید و این موضوع یقینا وقت گیر بود.

وی در ادامه افزود؛ وقتی دستگاههای مورد نیاز به محل مورد نظر برده شدند دوباره اعلام نیاز شد که باید جرثقیلی باشد که بتوانیم با آن عمق ۴۰ متری را پوشش دهیم که باز مجبور شدیم دست به دامان شهرستان گچساران شویم و با پیگیری های انجام شده، جرثقیل به شهرستان فرستاده شد.

رزمجو خاطرنشان کرد؛ با تمامی زحماتی که کشیده شد پمپ سقوط کرده به چاه را به علت مستحلک بودن صلاح ندیدیم زیر بار ببریم و مجبور شدیم به فکر تامین پمپ جدید باشیم که در این راستا یک عدد پمپ نو با تجهیزات یدکی مجهز برای شهرستان تامین و کار نصب پمپ جدید انجام گرفت و پمپ قدیم نیز جهت تعمیرات فوری انتقال داده شد.

فرماندار لنده با اشاره به اینکه پس از این روند پرزحمت بالاخره آب عصر دیروز وارد مدار شد گفت؛ انتظار میرود حال که اکثریت مردم حتی شماره های شخصی ما و مدیران ادارات را دارند پس از هرگونه اظهار نظر از روند و چگونگی هر موضوعی اطلاع کسب نمایند و اگر کم کاری صورت گرفت آن وقت رو به فضای مجازی بیاورند.

فرماندار لنده در پایان از صبر و تحمل آن دست از مردم شهر لنده که سختی کم آبی را در این چند رو تحمل کردند عذر خواهی و  از آنان تقدیر و تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار