مدیرشعب بانک مسکن لرستان گفت: ۵۵۷ میلیارد و ۵۷ میلیون ریال تسهیلات ویژه مسکن تا پایان تیرماه امسال به یکهزار و ۵۲ نفر در استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۸۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸ 10 August 2021

به گزارش تابناک لرستان، داریوش عالی پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با اهالی رسانه افزود: این مبلغ در راستای خرید و فروش اقساطی مسکن بوده و در بخش مشارکت مدنی نیز ۱۰۹ فقره تسهیلات به ارزش ۲۷۸ میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی افزود: همچنین ۲۱۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش ۱۵۹ میلیارد و ۲۵۲ میلیون ریال، ۵۶۶ فقره تسهیلات جعاله به ارزش ۱۹۰ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال و ۲۲۹ فقره تسهیلات در بخش مرابحه به ارزش ۱۳۹ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال نیز تا تیرماه به متقاضیان بانک مسکن لرستان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در مجموع کل تسهیلات پرداختی از ابتدای امسال تا پایان تیرماه معادل ۲ هزار و ۱۷۴ فقره به ارزش یکهزار و ۳۲۹ میلیارد ریال می‌باشد.

عالی پور ادامه داد: افتتاح حساب سرمایه گذاری ممتاز، قرض الحسنه جاری و استفاده از مزایای دریافت تسهیلات بدون سپرده، افتتاح انواع حساب های متمرکز و الکترونیک، افتتاح سپرده پس انداز ساخت مسکن به منظور استفاده از تسهیلات احداث و جعاله تعمیر مسکن از اقدامات بانک مسکن به متقاضیان است.

وی بیان کرد: پرداخت تسهیلات خرید خانه تا ۲۵ سال ساخت و تسهیلات احداث انفرادی تا سقف ۸۰۰ میلیون ریال در خرم آباد و بروجرد، ۶۰۰ میلیون ریال در سایر شهرهای استان و جعاله تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات، در سریع ترین زمان ممکن و با بازپرداخت طولانی مدت از دیگر اقدامات بانک مسکن می‌باشد.

عالی پور اظهار کرد: همچنین برای زوج‌های جوان نیز تسهیلات تا سقف یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرهای خرم آباد و بروجرد، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در سایر مناطق شهری استان و جعاله ۴۰۰ میلیون ریال از محل اوراق سپرده ممتاز نیز توسط بانک مسکن قابل پرداخت خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار