مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: مهلت ارسال آثار هنرواره نخستین هنرواره ملی اذان ایرانی، مکتب اردبیل تا ۳۰ مردادماه تمدید شد.
کد خبر: ۹۸۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵ 10 August 2021

عبدالله بحرالعلومی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری هنرواره نخستین هنرواره ملی اذان ایرانی، مکتب اردبیل اظهار داشت: این هنرواره با مشارکت مسئولان و دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان برگزار و آخرین مهلت ارسال آثار تا 30 مرداد ماه تمدید شده است.

وی با اشاره به اینکه دو محور اذان به سبک موذنان نامی ایرانی و اذان به سبک مرحوم موذن‌زاده اردبیلی از محوریات مهم این هنرواره است، گفت: علاقه‌مندان برای حضور در این هنرواره می‌توانند آثار خود را به صورت فایل تصویری حداکثر در سه دقیقه به دبیرخانه این هنرواره ارسال و اطلاعات لازم را از سایت فرهنگ و ارشاد استان اردبیل مطالعه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: استان اردبیل مداحان و موذنان بنام و فاخری را در طول سال‌های گذشته پرورانده و این افتخار بزرگی برای استان اردبیل است که مکتب حسینی و اذان ایرانی توانسته همیشه پیشگام باشد و ملکوتی‌ترین صداها از دیار دارالارشاد اردبیل برخاسته است.

بحرالعلومی ادامه داد: نفرات برتر این هنرواره با جوایز نفیسی تقدیر می‌شوند و در بخش اذان به سبک موذنان نامی ایرانی به نفر اول دیپلم افتخار و مبلغ 20 میلیون ریال، نفر سوم لوح سپاس و مبلغ 15 میلیون ریال و نفر سوم نیز لوح تقدیر به همراه 10 میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می‌گیرد و در بخش اذان به سبک مرحوم موذن زاده اردبیلی نیز جوایز نفرات اول تا سوم به ترتیب دیپلم افتخار و مبلغ 20 میلیون ریال، لوح سپاس به همراه مبلغ 15 میلیون ریال و لوح تقدیر و مبلغ 10 میلیون ریال خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار