واکنش استاندار به صحبت های مسئولان چهارمحال و بختیاری و خوزستان؛
تابناک: توقف کامل برداشت های غیرمجاز و مازاد برمجاز، تسریع در اجرای سد بهشت آباد و ساماندهی وضعیت کشاورزی حوضه آبریز در دستورکار بوده و از مطالباتی است که با جدیت پیگیری می شود.
کد خبر: ۹۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 21 September 2015
"توقف کامل برداشت های غیرمجاز و مازاد برمجاز، تسریع در اجرای سد بهشت آباد و ساماندهی وضعیت کشاورزی حوضه آبریز در دستورکار بوده و از مطالباتی است که با جدیت پیگیری می شود."

به گزارش تابناک اصفهان، استاندار اصفهان در جمع خبرنگاران بر این مطلب تأکید کرد و گفت: کارها در رابطه با توزیع آب حوضه آبریز یک روال منطقی را طی می کند ولی متأسفانه در بالادست ما شاهد برداشت آب غیرمجاز هستیم که باید متوقف شود. از سوی دیگر دستور اجرای کار بهشت آباد صادر شده و پیمانکار نیز در حال تجهیز امکانات بوده تا کار هر چه زودتر فعال و عملیات اجرایی آن آغاز گردد.

رسول زرگرپور می گوید: اینکه افرادی درباره مسائل آب مصاحبه می کنند و نظرات خود را بیان می دارند را باید افرادمرتبط پاسخ دهند. البته بسیاری از حرف هایی که تاکنون در مورد آب زده شده به طنز و شوخی می ماند ونباید از سوی رسانه ها تیتر شود. وی ادامه داد: حوضه آبریز زاینده رود زیر ذره بین مدیریت این حوضه بوده و کلیه اقدامات استان نیز قانونی است و برخی حرف ها فقط از روی غرض ورزی بیان می شود و همه باید قبول کنند که برداشت های غیرمجاز آب باید 100درصد متوقف شوند.

وی ادامه داد: من وقت پاسخگویی به آنهایی که علیه استاندار حرف می زنند را ندارم اما اگر اهانت به مردم استان شود حتماً پاسخ می دهم. این راهم بدانیدکه انتخابات در راه است و استان های همجوار کوشش می کنند مسائلی را بیان کنند که نه ارزش خواندن دارد و نه وقت خواندن آنها را دارم. ولی در هر حال دررابطه با توزیع آب در سال 94 و 95 تصمیم گیری خواهد شد.

زرگرپور بیان داشت: ما در استان اصفهان که استانی صنعتی و دارای اهمیت است سه ماه به طور مستمر هر هفته کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را با حضور رؤسا و مسئولان تشکیل داده و در چهار کمیته تخصصی موضوعات بررسی و نتیجه کار در این کارگروه بیان و تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 800 واحد تولیدی و صنعتی، پرونده‌های خود را به این کارگروه ارسال داشتند گفت: تاکنون وضعیت 150 واحد بررسی شده و در مورد 110 واحد تصمیم‌گیری شد و تصمیم هم این است که واحد تولیدی باید برنامه‌ای برای خروج از بحران داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار