کد خبر: ۹۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵ 21 September 2015
رییس اداره پست شهرستان ساوجبلاغ از اختصاص کدپستی به شهروندان در فازهای جدید شهر جدید هشتگرد خبر داد.

محسن نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۳۴۷ هزار و ۵۴۲ فقره مرسوله در شش ماه اول سال جاری به این اداره وارد و در سطح شهرستان توزیع شده است.

نصیری در ادامه به صدور ۵۰ هزار مرسوله پستی از این شهرستان اشاره کرد و گفت: طرح صدور اسناد تک برگی و تعویض شناسنامه و کارت ملی هوشمند جزو خدماتی است که این اداره در شهرستان ارائه می کند.

وی ادامه داد: اجرای این طرح ها در شش ماهه نخست سال جاری منجر به تعویض ۵ هزار سند دفترچه به تکبرگ شد و به مردم تحویل داده شد.

نصیری حاطرنشان کرد: در گذشته شهروندان برای دریافت سند تک برگی حداقل ۵ بار باید به اداره ثبت اسناد مراجعه می کرند اما با اجرای این طرح از ۲۵ هزار سفر درون شهری جلوگیری شده است.

به گفته رییس ادره پست شهرستان ساوجبلاغ در طرح ثبت احوال تعداد یکهزار و ۷۷۱ فقره شناسنامه تعویض و از طریق شبکه پستی به شهروندان تحویل داده شد.

نصیری از ثبت نام ۴ هزار و ۵۰۰ متقاضی کارت ملی هوشمند خبر داد و گفت: پست مالی یا پست بانک و باجه ثبت نام کارت ملی هوشمند در اداره مرکزی پست شهرستان راه اندازی شده است.

به گفته نصیری در سطح شهرستان ساوجبلاغ ۳ دفتر پیشخوان فعال پستی و ۶ دفتر ««ICT روستایی و ۱۶ نمایندگی پستی توزیع روستایی در حال فعالیت هستند.

وی از ارائه خدمات دفاتر پیشخوان خدمات دولت در شهر جدید هشتگرد و شهر هشتگرد خبر داد و گفت: صندوق‌های پستی موجود در سطح شهر کوچکترین واحد قبول پستی هستد که در شهر هر روز یکبار و در روستا دو روز یکبار تخلیه می شوند.

رییس اداره پست شهرستان ساوجبلاغ در پایان از اختصاص کدپستی به شهروندان فازهای جدید شهر جدید هشتگرد خبر داد و گفت: تمامی زیرساخت ها در فازهای جدید انجام و مجوز های لازم اخذ شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
باسلام؛
چرا سایت گرفتن کد پستی باز نمی شود؟
لطفا برای کسانیکه امکان رفت و آمد به ادارات پست را ندارند چاره ای بیاندیشید.
کد پستی خانه ام را نمی دانم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار