عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم اختصاص تجهیزات درمانی و نیروی انسانی مناسب به بیمارستان فیروزآبادی از همکاری نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه ۲۰ به‌منظور نظافت و برقراری بهداشت محیطی بیمارستان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ 16 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، جعفر شربیانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به بازدید از بیمارستان فیروزآبادی شهرری اظهار داشت: این روزها شاهد گسترش بیماری کرونا و افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس منحوس در سطح کشور و به‌تبع آن در شهرستان ری هستیم که موجب فشار مضاعفی بر کادر درمان و نیروهای خدماتی در بیمارستان فیروزآبادی شده است.

وی افزود: در بازدیدی که از بخش کرونای بیمارستان فیروزآبادی داشتیم به دلیل مراجعات زیاد بیماران کرونایی و لزوم ارائه خدمات درمانی مناسب به بیماران در برخی مسائل نظافتی و بهداشتی محیط بخش‌ها ضعف‌هایی وجود داشت که برای رفع آن از شهرداری منطقه 20 کمک خواسته شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته در حال حاضر این بیمارستان برای ارائه خدمات بهتر به بیماران نیاز به کمک نیروهای خدماتی جهت جمع‌آوری صحیح پسماندها و پاک‌سازی اصولی محیط دارد که با مساعدت شهرداری منطقه 20 نیروهای خدمات شهر به‌سرعت به بیمارستان اعزام و در این زمینه به کمک کادر درمان و نیروی خدمات بیمارستان رفتند.

شربیانی با اشاره به لزوم همکاری بیشتر گروه‌های جهادی در روند درمان بیماران کرونایی ابراز داشت: از گروه‌های مردمی و جهادی در سطح شهرستان ری که در پیک‌های پیشین این بیماری متعهدانه و مخلصانه برای کمک‌رسانی به بیماران کرونایی پای کار بودند دعوت می‌کنیم در این ایام بازهم به کمک کادر درمان آمده و در این امر خداپسندانه شریک شوند.

وی با بیان اینکه در بیمارستان فیروزآبادی مشکل فضای خدماتی نداریم تصریح کرد: بیمارستان فیروزآبادی از نظر ساختمان دارای وضعیت مناسبی است اما مشکل فعلی این بیمارستان عدم وجود تجهیزات کافی و نیروی انسانی و کادر درمان برای بخش‌های جدید است لذا پیگیر تجهیز بخش‌های تازه تأسیس این بیمارستان هستیم.

نماینده مردم شهرری در شورای شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: درصددیم تا با همکاری شهرداری منطقه 20 مبلمان مناسب در محل انتظار بیماران برای معاینه و همچنین همراهان بیمار تدارک دیده شود زیرا که در حال حاضر افزایش مراجعات باعث شده ظرفیت پیشین محوطه انتظار بیمارستان تکمیل شود و گاهاً دیده می‌شود که همراهان بیمار و خود بیمار جای مناسبی برای نشستن ندارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار