کد خبر: ۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹ 03 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از فارس ،رسول اکبری در گفت‌و‌گوی خبری گفت :در ارومیه تعداد جمعیت کل شهری آذربایجان غربی 2 میلیون و 41 هزار و 727 نفر میباشد .که در حال حاضر جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب در آذربایجان غربی شامل یک میلیون و 21 هزار و 673 نفر است.

وی با بیان اینکه تاکنون 59.30 درصد جمعیت آذربایجان غربی تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار گرفته است، افزود: تا پایان دی ماه امسال تعداد کل انشعابات فاضلاب در آذربایجان غربی 287 هزار و 611 فقره است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی تعداد آحاد فاضلاب در آذربایجان غربی را 393 هزار و 301 فقره عنوان کرد و ادامه داد: تا پایان دی ماه امسال طول شبکه سنتی جمع‌آوری فاضلاب با قطر بزرگ‌تر از 200 میلی‌متر در استان را بیش از 338 کیلومتر است.

اکبری اضافه کرد: طول شبکه مدرن جمع‌آوری فاضلاب با قطر بزرگ‌تر از 200 میلی‌متر در آذربایجان غربی تا پایان دی ماه امسال بیش از 2 هزار و 215 کیلومتر است.

وی طول خطوط انتقال فاضلاب تا پایان دی ماه امسال را بیش از 64 کیلومتر و تعداد تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در مدار آذربایجان غربی هفت واحد عنوان نمود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی اعلام کرد: تعداد آزمایشگاه‌های فاضلاب در آذربایجان غربی 6 واحد بوده و تا پایان دی ماه امسال تعداد شهرهایی که دارای انشعاب فاضلاب در آذربایجان غربی بوده 10 شهر است.

وی به وضعیت موجود تعداد شهرهایی که دارای تاسیسات فاضلاب هستند تا پایان دی ماه سال 93 اشاره کرد و گفت: 13 شهر در آذربایجان ‌غربی دارای تاسیسات فاضلاب هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار