استاندار قم از بازگشت ساعت فعالیت ادارات دولتی قم به روال گذشته از یکم شهریور ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۸۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹ 22 August 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست،استاندار قم در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های هفته گذشته همچنان تا پایان این هفته، ۵ شهریور ماه ادامه دارد، اما از یکم شهریور ساعت کاری ادارات به روال سابق برمی گردد.

او افزود: فعالیت رستوران‌ها، تالار‌ها، پارک‌ها و استخر‌های سرپوشیده همچنان با محدودیت همراه است، اما در خصوص نحوه فعالیت پاساژ‌ها و مراکز خرید سرپوشیده مقرر شد وزارت بهداشت شیوه نامه‌هایی را تنظیم و ابلاغ کند تا شاهد بازگشایی در این بخش باشیم.

سرمست همچنین با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی و ممنوعیت در تردد‌های بین استانی گفت: این ممنوعیت‌ها در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) ۷۰ تا ۸۰ درصد در کاهش سفر‌های غیرضرور موثر بوده است که از همه مردم و نیرو‌های نظامی و انتظامی برای ثبت این میزان کاهش سفر، تشکر می‌کنیم.

او همچنین از هیئت‌های مذهبی نیز که در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان تابع دستورالعمل‌های بهداشتی بودند تشکر کرد و گفت: اقدام هیئت‌های مذهبی قم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حفظ جان عزاداران و شهروندان در این شرایط کرونایی، ستودنی بود.

همچنین در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رئیس جمهور، در خصوص بازگشایی مدارس در مهر ماه، بحث و تبادل نظر و مقرر شد، در جلسه بعدی ستاد، تصمیمات وزارت بهداشت، آموزش و پرورش و دیگر اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا اطلاع رسانی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار