مسوول بسیج دانش آموزی
تابناک آدربایجان غربی: مسوول بسیج دانش آموزی کشور گفت: پنج میلیون دانش آموز عضو این قشر بسیج هستند که در 60 هزار مدرسه کشور فعالیت می کنند.
کد خبر: ۹۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴ 21 September 2015

سرهنگ پاسدار علی صابر ماهانی روز دوشنبه در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: دانش آموزان به عنوان نسل های آتی و آینده سازان کشور مطرح هستند که باید آموزش های معنوی و سایر دانش ها در این دوران به آنها به نحو کامل منتقل شود.

وی ادامه داد: بسیج دانش آموزی نیز به دلیل اعضای نوجوان و جوان آن پایه و اساس بسیج محسوب می شود که با سرمایه گذاری مطلوب در این بخش بقیه اقشار بسیج هم می توانند به بهترین نحو در مسیری که برایشان تعیین شده حرکت کنند.
فریدون سیدمصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور برای آینده سازان ایران اسلامی به عنوان کلاس عملی برای آشنایی با تاریخ حماسی کشورمان است.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: در سال تحصیلی 93- 94 بیش از 58 هزار نفر از دانش آموزان استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی استان بازدید کردند.
وی گفت: 10 مرکز آموزشی و اردوگاهی در شهرستان های ارومیه، پیرانشهر و سردشت در تابستان پذیرای زایران اردوهای راهیان نور بودند.
سید مصطفوی اضافه کرد: اردوهای راهیان نور با ویژگی های معنویت افزایی خود، بخشی از خلاهای موجود در بازشناسی دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هشت ساله استکبار جهانی به ملت ایران را رفع کرده اند.
وی با بیان ضرورت بازخوانی و معرفی حقایق و واقعیات این مقطع مهم از تاریخ کشور اظهار کرد: این امر کمک شایسته ای به دانش آموزان در راستای شناخت تاریخ و هویت گذشته شان خواهد داشت.
وی توجه به ظرفیت های بومی و منطقه ای را در برگزاری اردوهای راهیان نور مهم عنوان کرد و گفت: با تقویت روند راهیان نور ابعاد موفقیت آن در بستر فرهنگ سازی برای نسل جوان و ناخشنود سازی دشمن بیش از پیش توسعه می یابد.
در ادامه این دیدار رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور، با قدردانی از برگزاری باشکوه اردوهای راهیان نور در آذربایجان غربی، لوح سپاس وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان بسیج مستضعفین را به مدیرکل آموزش و پرورش و معاون پرورشی و فرهنگی آذربایجان غربی اهدا کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار