استاندار اصفهان گفت: هیچ مساله ای در اصفهان مهمتر از مشکل تامین آب نیست که اگر حل شود سایر مسائل استان نیز براحتی برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸ 23 August 2021

عباس رضایی افزود: بدلیل خشکسالی بی سابقه، مردم استان در بخش کشاورزی و آشامیدنی با مشکل زیادی مواجهند اما در نظام جمهوری اسلامی اقدامات خوب دیگری نیز صورت گرفته است.
وی پروژه انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان برای تامین آب صنایع، ایجاد اشتغال و بهبود کسب و کار را از مهمترین پروژه های در حال اجرای استان اعلام کرد و عنوان کرد: طرح انتقال ۲۵۰ میلیون‌ مترمکعب آب از خلیج فارس به اصفهان مطرح شد این در حالی است که حتی ورق آهن مورد نیاز، مسیر لوله گذاری و طرح مطالعاتی انتقال آب را هم انجام داده ایم.
وی تاکید کرد: طرح انتقال آب از خلیج فارس توسط بخش خصوصی با همکاری اداره صنایع، اتاق بازرگانی، شهرداری و غیره در حال اجراست و در مدت سه سال و حداکثر پنج سال تکمیل می شود.

استاندار اصفهان در ادامه افزود: در راستای ارائه خدمات ویژه به بیماران کرونایی، یک بیمارستان صحرایی با کمک دستگاه های مربوط، احداث و بسیاری از زیرساخت ها و تجهیزات آن  مدت چند روز فراهم شد.

وی بدون اشاره به تخت های موجود به افزودن ۱۵۰ تخت دیگر به این بیمارستان صحرایی اشاره کرد و گفت: برای تجهیز این بیمارستان، ما از همه ظرفیت های مالی و اداری استان استفاده کردیم.

استاندار اصفهان اضافه کرد: یکی از مسائل مهم استان ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در تمام شهرهاست که در همین راستا، نخستین بار منطقه علم و فناوری در اصفهان ایجاد شد.

وی قطار متروی اصفهان- بهارستان و اصفهان- شاهین شهر را هم یکی دیگر از اقدامات مهم استانی در حال اجرا برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :