معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه ۷۸۰ طرح عمرانی و خدماتی از هفته دولت تا پایان سالجاری در استان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود، گفت: از این تعداد ۴۲۱ طرح در هفته دولت و ۳۵۹ طرح نیز تا پایان سال در استان به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۸۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ 25 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حشمت اله عسگری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با افتتاح و بهره برداری از ۷۸۰ طرح عمرانی، آموزشی، اقتصادی، ورزشی و پزشکی با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان تا پایان سالجاری برای چهار هزار و ۸۷۱ نفر در استان تهران شغل ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه از ۴۲۱ طرح آماده افتتاح ۲۳۰ طرح با صرف شش هزار و ۵۰۱ میلیارد تومان اعتبار مربوط به بخش کشاورزی و ۱۲۹ طرح با صرف هزینه یکهزار و ۱۳۴ میلیارد تومان در بخش صنعت و معدن است، ادامه داد: با بهره برداری از طرح های کشاورزی برای ۲۱۷ نفر و طرح های صنعت و معدن برای چهار هزار و ۹۷۴ نفر تا پایان سال در استان تهران شغل ایجاد می شود.

به گفته عسگری چهار طرح نیز در بخش میراث فرهنگی با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده تا پایان سال به بهره برداری می رسد که منجر به اشتغال ۸۰ نفر در استان می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران بیان کرد: آموزش های مربوط به اشتغال به حوزه های زیر مجموعه همان بخش واگذار شده تا کارفرمایان با توجه به ردیف شغلی در نظر گرفته شده آموزش های لازم را به افراد ارائه دهند.

عسگری با بیان اینکه مجموع شاخص های اشتغال در نقاط مختلف استان امیدوار کننده است، خاطرنشان کرد: نامه ای به فرمانداران ابلاغ شده تا یکی از برنامه های عملیاتی و اجرایی آنها بازید مستمر از طرح ها به منظور رفع مشکلات و موانع موجود باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار