به گفته رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه اردوی تیم ملی هندبال جوانان ایران طی روزهای ۱۴ تا ۲۱ شهریور به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۹۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹ 04 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا ایرج یزدان پناه با اشاره به میزبانی کرمانشاه برای برگزاری اولین اردوی تیم ملی هندبال جوانان ایران، اظهارکرد: ۲۸ بازیکن برای حضور در این اردو دعوت شده اند که نام سه کرمانشاه نیز در میان آنها دیده می شود.

وی افزود: علی شیرزادی، محمد کیانیان و کسری جوانبخت سه ورزشکار  کرمانشاهی هستند که به همراه دیگر ملی پوشان زیرنظر سرگئی نیکولینکو سرمربی تیم ملی هندبال جوانان ایران در این اردوی یک هفته ای حضور دارند.

رئیس هیات هندبال استان در ادامه در خصوص میزبانی کرمانشاه برای برگزاری این اردو هم گفت: از آنجایی که کرمانشاه یکی از چهار آکادمی هندبال در کشور است، میزبانی اردوها و برگزاری مسابقات مختلف را از این پس خواهیم داشت.

وی ادامه داد: حضور مربی خارجی تیم ملی این فرصت را در اختیار ما قرار داده تا با موافقت فدراسیون بتوانیم یک دوره کلاس آموزشی را برای مربیانمان در کرمانشاه با حضور این مربی برگزار کنیم.

یزدان پناه  از برنامه ریزی برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی بین تیم هندبال جوانان کرمانشاه با تیم ملی هندبال جوانان ایران هم خبرداد و گفت: با فدراسیون مکاتبات لازم را در این رابطه انجام داده ایم و اگر زمان اجازه دهد می توانیم این دیدار تدارکاتی را برگزار کنیم.

وی در ادامه حضور تیم ملی هندبال جوانان در کرمانشاه را باعث ایجاد انگیزه برای هندبالیست های جوان کرمانشاهی دانست و افزود: قطعا این میزانی می تواند به ایجاد انگیزه بین بازیکنان این رشته و توسعه این رشته بین علاقمندان به هندبال در استان کمک کند.

رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه در ادامه با مناسب دانستن وضعیت زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری کرمانشاه برای برگزاری اردوها و مسابقات این رشته، عنوان کرد: سالن خانه هندبال کرمانشاه که محل برپایی این اردوها خواهد بود، از جمله سالن های استاندارد این رشته در کشور است و تنها کفپوش آن نیاز به بازسازی دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار