سرانه مرسولات پستی به ازای جمعیت استان ۶۸ صدم درصد در سه ماه نخست سال جاری بوده است که با تلاش همکاران اداره کل پست استان تبادل مرسولات با این حجم بالا به نحو احسن صورت پذیرفته است.
کد خبر: ۹۹۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۶ 05 September 2021

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، سید مصطفی فلاح سرپرست این اداره کل با اشاره به اهمیت ارائه خدمات پستی به ویژه در دوران کرونا اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری، استان مازندران با بیش از دومیلیون مرسوله پستی بیشترین ترافیک مرسولات پستی در کشور را بعد از استان تهران داشته است.

فلاح گفت: سرانه مرسولات پستی به ازای جمعیت استان ۶۸ صدم درصد در سه ماه نخست سال جاری بوده است که با تلاش همکاران اداره کل پست استان تبادل مرسولات با این حجم بالا به نحو احسن صورت پذیرفته است.

وی با تاکید بر ترافیک و حجم بالای مرسولات پستی در استان افزود : استان مازندران با داشتن ۳۰ دفتر شهری و ۴۴۶ دفتر ICT روستایی، بیشترین میزان واحد پستی را در کشور را داشته و در تعداد دفاتر ICT روستایی رتبه نخست کشور را دارا می باشد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در خاتمه با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تا زمان تداوم ویروس کرونا به خصوص در زمینه خرید و فروش کالا تصریح کرد: با توجه به پیش بینی افزایش تعداد مرسولات پستی در ماه های آینده هماهنگی های لازم صورت پذیرفته و دفاتر پستی فعال در سطح استان همانند گذشته آماده خدمت رسانی به هم استانی های عزیز می باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار