همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح استان اردبیل اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 22 September 2015

به گزارش ایرنا، در این آیین که در هشرستان های مختلف استان اردبیل برگزار شد نیروهای سپاه ، ارتش ، بسیج و نیروی انتظامی در برابر قران کریم ؤزه رفته و همراه با ادوات نظامی قدرت و توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل روز سه شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح در شهر اردبیل گفت: امروز نیروهای مسلح با مانور و رژه خود اقتدار، عظمت ، شجاعت وقدرت کشورمان را به دنیا نشان می دهند و این رژه نیروهای مسلح در سراسر ایران تمام نقشه ها و توطئه های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل می کند.
وی اظهار کرد: نیروهای مسلح در کنار مردم ولایتمدار با وحدت و همدلی و همزبانی و با پیروی از مقام معظم رهبری از خاک و مرز و بوم کشورمان دفاع می کنند واجازه هیچ گونه تجاوز به دشمنان را نمی دهند.
او با بیان این که مردم ولایتمدار اردبیل تا آخرین نفس از خون 3 هزا رو 400 شهید والامقام استان اردبیل و دیگر شهدای والامقام کشور دفاع می کنند، بیان کرد: امروز امنیت، اقتدار و پیشرفت هایی که در کشورمان در عرصه های مختلف به دست آمده مدیون خون شهدا است.
وی اضافه کرد: جنگ با دشمن تمام نشده و امروز دشمن رو به جنگ فرهنگی آورده به طوری که داروهای مورد نیاز و ضروری تحریم شده و اجازه واردات آن را نمی دهند اما ماهواره و مشروبات الکلی به صورت قاچاق به کشور وارد می شود و این بیانگر خباثت و کینه دشمنان از این انقلاب و ملت است.
بابازاده گفت: کسانی که آمریکا را فرشته نجات و حلال مشکلات معرفی می کنند در واقع چهره کریه و زشت این شیطان بزرگ را نمی شناسند چون آمریکا واقعا جنایتکار است و همیشه به ما خیانت کرده است.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اعتماد و تکیه به مردم و اقتصاد مقاومتی را تنها نسخه نجات کشور عنوان کرد و افزود: هر کس به مردم اهانت کند در خط انقلاب نیست چون مردم همیشه و در همه حال در صحنه حاضر شدند و از انقلاب حمایت کردند.
وی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی با کار، تلاش و زحمت محقق می شود و اقتصادی که ریشه در خاک کشور داشته باشد زوال ناپذیر است و ما باید با اقتدار و توان داخلی بتوانیم اقتصاد کشور را پویا کنیم.
سردار بابا زاده با اشاره به اقتدار و توانمندیهای کشورمان گفت: امروز اوایل انقلاب و دوران جنگ تحمیلی نیست که حتی فشنگ اسلحه و سیم خاردار را از خارج وارد می کردیم بلکه هم اکنون جا برای موشکهای تولید داخل نیست و در دپو کردن آنها مشکل داریم.
او با اشاره به این که ایران کشوری صلح طلب است بیان کرد: اما اگر کشوری بخواهد نگاه چپ به کشورمان داشته باشد ضربات جبران ناپذیری خواهد دید و باید دشمنان این فکر را از سر خود بیرون کنند.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: امروز با تمام وجود با امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بعیت می کنیم که تا جان در بدن داریم حافظ خون شهدا و آرمانهای انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام /
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار