رحیمی مظفری خاطرنشان کرد: وجود مدیران بی انگیزه در سیستم دولتی یکی از مشکلات کنونی است که باید به سرعت برای آن تدبیری اندیشیده شود.
کد خبر: ۹۹۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ 07 September 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: عبدالعلی رحیمی مظفری در نشست علنی امروز (سه شنبه 16 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: از دولت تقاضا داریم در شرایطی که مجلس با رأی و پشتوانه بالا به آن رأی داده، نقش حمایتی، هدایتی و نظارتی مجلس را جدی بگیرد، چرا که آنچه که غیرقابل انکار است، توقعات مردم از نمایندگان مجلس بوده که بعضاَ باید پاسخگوی بسیاری از عملکردهای دولت در بین مردم باشند، بنابراین انتظار می رود هماهنگی و تعامل حداکثری بین مجلس و دولت وجود داشته باشد.

نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی پیرامون موضوع تحریم ها ادامه داد: برخی کالاها در بازار نیست و به اسم حمایت از تولید داخلی، خودتحریمی و تحریم مردم کار درستی نیست، آنهم در شرایطی که ما به بسیاری از کالاهای پزشکی و قطعات و ملزومات خودرو نیاز داریم، کما اینکه در شرایط کنونی لاستیک در بازار وجود ندارد و یا قیمت آن چند برابر شده است یا برخی کالاها که از جمله ملزومات مورد نیاز برای تولید بوده، چند برابر بیشتر از نرخ آن در خارج از کشور به فروش می رسد و این در حالی است که محصولات داخلی را ناچار هستند به نصف قیمت موجود آن در سطح جهانی بفروشند.

وی تصریح کرد: این چه نوع حمایت از تولید داخلی است، بنابراین لازم است این موضوع بررسی شود، به ویژه درخصوص کالاهایی که مورد نیاز تولیدات داخلی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآورشد: خسارات وارد شده به کشاورزان ناشی از خشکسالی و سرما واقعا نادیده گرفته شده به طوری که این قشر در معرض نابودی هستند، بنابراین از وزیر جهاد کشاورزی درخواست می کنم به طور جدی به این موضوع ورود کرده و به کشاورزان کمک کنند.

رحیمی مظفری خاطرنشان کرد: وجود مدیران بی انگیزه در سیستم دولتی یکی از مشکلات کنونی است که باید به سرعت برای آن تدبیری اندیشیده شود.

وی تاکید کرد: بسیاری از دانشگاه ها از جمله دانشگاه پیام نور و آزاد در زمان شیوع کرونا تعطیل بودند و این در حالی است که دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست و یک مرکز علمی است، بنابراین نباید به بهانه اقتصاد آنها را تعطیل کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار