کد خبر: ۹۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ 22 September 2015
وضعیت رتبه بندی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی درسطح بین المللی روز دوشنبه درنشستی با حضور روسا و مسوولان دانشگاهای البرز، قم و قزوین در کرج بررسی شد.

در این نشست دکتر یعقوبی رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان البرز در خصوص رتبه بندی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و لزوم عملکرد مناسب واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در این رتبه بندی به منظور انعکاس هرچه بیشتر و بهتر توانایی ها و پتانسیل های علمی، پژوهشی و آموزشی نکاتی بیان کرد.

همچنین در این نشست یک روزه دکتر مهران روح نیا و دکتر محسن واعظ قاسمی ضمن معرفی موسسات رتبه بندی بین المللی، در مورد شاخص های لازم برای رتبه بندی در پایگاه های معتبر ارزیابی جهانی سخنرانی کردند.

در جدیدترین رتبه بندی وب سایت دانشگاه ها و موسسات آموزشی جهان در سال 2015 که توسط پایگاه وبومتریکس(webometrics ranking of world universities 2015) اعلام شد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با کسب امتیاز 2098 پس از دانشگاه آزاد اسلامی واحدعلوم و تحقیقات تهران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در جایگاه سوم واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور قرار گرفت.

از سوی دیگر در عرصه های داخلی نیز واحد کرج در بین بیش از پانصد و هشتاد دانشگاه معتبر سراسر کشور اعم از دولتی و آزاد اسلامی نیز در جایگاه 28 کل کشور قرار گرفته است.

طبق نظرسنجی صورت گرفته در پایان این کارگاه، شرکت کنندگان نحوه میزبانی واحد کرج را بسیار مثبت و مطلوب ارزیابی نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار