مرحله دوم آزمون المپیاد دانشجویی کشور فردا ۱۹ شهریور ماه در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شد.
کد خبر: ۹۹۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳ 09 September 2021

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان گفت: ۱۶۳ شرکت‌کننده در ۲۲ رشته برای آزمون المپیاد علمی دانشجویی کشور فردا در اصفهان باهم به رقابت می‌پردازند.
محمدرضا ایروانی با بیان اینکه آزمون المپیاد علمی دانشجویی کشور هر ساله بصورت دو مرحله‌ای برگزار می‌شود افزود: مرحله نخست این آزمون برای قطب پنجم به میزبانی دانشگاه اصفهان جمعه ۱ مرداد ماه برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه پس از برگزاری مرحله نخست آزمون المپیاد علمی دانشجویی کشور برگزیدگان هر دو گروه متمرکز و غیرمتمرکز برای شرکت در مرحله دوم انتخاب شدند گفت: تا پیش از شیوع ویروس کرونا مرحله نهایی به طور متمرکز همیشه در تهران برگزار می‌شد، اما سال گذشته و امسال به دلیل شیوع کرونا این مرحله در ۱۰ مرکز استان برگزار می‌شود که یکی از آن‌ها اصفهان است.
رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان گفت: داوطلبان در ساختمانی با ظرفیت ۵۰۰ نفر امتحان خواهند داد و فاصله حداقل ۳ متری در چیدمان صندلی‌ها رعایت شده است.
ایروانی گفت : داوطلبانی که خود یا خانوادشان دچار بیماری کرونا یا مشکوک به آن هستند حتماً صبح روز جمعه ۱۹ شهریورماه پیش از ورود به حوزه امتحانی همکاران ما را در جریان قرار دهند تا تا محل امتحانی داوطلب تغییر پیدا کند.
شروع آزمون المپیاد علمی دانشجویی کشور در دانشگاه اصفهان ساعت ۸ صبح است و حوزه امتحانی از ساعت ۶:۳۰ باز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار