به مناسبت روز ملی سینما
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت:در آستانه روز ملی سینما، با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کاشان، تمامی هنرمندان سینمای استان تا آخر این هفته واکسن کرونا دریافت می کنند.
کد خبر: ۹۹۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 12 September 2021

محمدحسین محمدی فشارکی گفت: ۲۱ شهریور روز ملی سینما، زمان تجلیل از اهالی هنر هفتم است که به این مناسبت تا پایان این هفته واکسیناسیون  نوبت اول، سینماگران استان انجام می شود.

وی با اشاره به دستورالعمل واکسیناسیون هنرمندان ابلاغی به استان ها، افزود: با هماهنگی بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  و دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان و کاشان، واکسیناسیون هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر استان در حال انجام است.

وی یادآوری شد: هفته گذشته واکسیناسیون نوبت اول هنرمندان هنرهای نمایشی و تئاتر انجام شد و در این هفته تمام سینماگران اُستان می توانند با ثبت نام در سایت salamat.gov.ir پیامک مربوط برای زمان واکسیناسیون را دریافت کنند.

محمدی فشارکی تاکید کرد: با توجه به قرمز بودن وضعیت کلانشهر اصفهان و 16 شهرستان استان، سینماها در شهرهایی با وضعیت قرمز تنها مجاز به استفاده از 30 درصد ظرفیت خود هستند و تماشاگران می توانند از نیم بها شدن بلیت‌های سینما در روز ملی سینما استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار