همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح با حضور امام جمعه اردبیل، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های شهدا، جانبازان وایثارگان و اقشار مختلف مردم در میدان مصلای اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸ 22 September 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه پاسداران حضرت عباس(ع) استان اردبیل در مراسم رژه نیروهای مسلح در اردبیل اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح با مانور و رژه خود اقتدار، عظمت ، شجاعت وقدرت کشورمان را به دنیا نشان دادند و این رژه نیروهای مسلح در سراسر ایران تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کرد.

وی بیان کرد:‌ سربازان ولایت زیر پرچم انقلاب اسلامی، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت اباالفضل(ع) امروز در اردبیل گرد هم آمدند تا به دنیا نشان دهند که مردم ولایتمدار اردبیل همواره از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده و تا آخرین نفس نیز دفاع می‌کنند.

بابازاده با اشاره به برگزاری رژه نیروهای مسلح در میدان مصلای اردبیل گفت: میدان مصلای اردبیل یادآور خاطرات ارزشمند دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و شهید اصغری نیاری، شهید فرخی و مرحوم آیت‌الله مروج اردبیلی است.

فرمانده سپاه پاسداران حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: نیروهای انتظامی، نظامی، سپاه حضرت عباس(ع)، بسیجیان و ارتشیان همیشه در صحنه‌های حساس کشور حاضر بودند و با جان و دل از خاک و مرز و بوم کشورمان دفاع می‌کنند و امروز رژه نیروهای مسلح تنها گوشه‌ای از قدرت کشورمان بوده که به دنیا ثابت شد.

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار اردبیل تا آخرین نفس از خون 3 هزا رو 400 شهید والامقام استان اردبیل و دیگر شهدای والامقام کشور دفاع می کنند، گفت: امروز امنیت، اقتدار و پیشرفت‌هایی که در کشورمان در عرصه‌های مختلف به دست آمده مدیون خون شهدا است.

بابازاده اظهار کرد: نیروهای مسلح در کنار مردم ولایتمدار با وحدت و همدلی و همزبانی و با پیروی از مقام معظم رهبری همیشه از خاک و مرز و بوم کشورمان دفاع می کنند واجازه هیچ گونه تجاوز از طرف دشمنان را نمی‌دهند و ما همیشه پشت سر ولایت فقیه و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهیم ایستاد.

فرمانده سپاه پاسداران حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به تلاش دشمنان با هجمه‌های فرهنگی در کشورمان گفت:‌ ملت ایران با هوشیاری تمام این فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند و قدرت امروز نیروهای مسلح دشمنان و استکبار جهانی را در یاس و ناامیدی فرو برد.

وی یکی از راهکارهای پویایی اقتصاد کشور را تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و بیان کرد: ما باید به صورت عملی و قلبی اقتصاد مقاومتی را در کشور تحقق بخشیم که این امر نیازمند وحدت و همدلی مسئولان، دولتمردان و مردم است.

بابازاده اظهار کرد: اقتصادی که ریشه در خاک و مرز و بوم کشور داشته باشد می‌تواند اقتصاد پویا در کشور را رقع بزند و با مابایدبا اقتدار و توان داخلی بتوانیم اقتصاد کشور را پویا کنیم.

فرمانده سپاه پاسداران حضرت عباس(ع) استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هسته‌ای کشور افزود:‌ هم اکنون قدرت ایران در عرصه‌های دریایی، هوایی، زمینی، ارتش، سپاه، بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی بسیار پیشرفت کرده است و روز به روز بر این اقتدار افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایران کشوری صلح‌طلب است، تصریح کرد: اما اگر کشوری بخواهد نگاه چپ به کشورمان داشته باشد ضربات جبران‌ناپذیری خواهد دید و باید دشمنان این فکر را از سر خود بیرون کنند.

سردار بابازاده با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و دیدار رئیس جمهور با سپاهیان گفت: آمریکا همیشه یک کشور جنایتکار بوده و به مردم ایران ظلم و خیانت کرده و کشورهای دیگر را نیز برای جنگ علیه ایران تهدید کرده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار