قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان از استقرار ۷۷۰ پایگاه "شور عاطفه‌ها" در استان خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها ۲۵ و ۲۶ شهریور هدایای نقدی و غیر نقدی نیکوکاران را برای کمک به دانش آموزان نیازمند دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۹۹۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹ 15 September 2021

عباسعلی زارعان روز چهارشنبه با اشاره به برگزاری رویداد ملی شور عاطفه‌ها هم‌زمان با سراسر کشور و با شعار "باهم مشق محبت بنویسیم"، گفت: این رویداد از ۲۰ شهریور ماه آغاز شده است و تا ۱۱ مهر ماه ادامه دارد.
وی افزود: این پایگاه‌ها در سطح شهر، مراکز نیکوکاری، مساجد و پایگاه های بسیج اصفهان هدایای نقدی و غیر نقدی نیکوکاران را برای کمک به دانش آموزان نیازمند دریافت می‌کنند.

زارعان ادامه داد: ۳ هزار و ۴۰۰ پایگاه مدارس استان نیز با همکاری آموزش و پرورش از ابتدای سال تحصیلی به صورت مجازی و در بستر پیام رسان شاد در این زمینه فعالیت خواهند کرد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ادامه داد: با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان در قالب"شور عاطفه‌ها"مایحتاج تحصیلی ۳۸ هزار دانش‌آموز، دانشجو و طلبه نیازمند تحت حمایت این نهاد تهیه و در بین آن‌ها توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه تأکید این نهاد بیشتر بر اهدای کمک‌ها به‌صورت غیرحضوری است، تصریح کرد: روش های الکترونیکی متنوع برای سهولت در پرداخت کمک‌ها در نظر گرفته‌شده است و مردم خیراندیش استان می‌توانند از طریق کد دستوری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، پایگاه اینترنتی emdad.ir و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ به یاری دانش آموزان نیازمند بشتابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار