مسئول کمیته پشتیبانی و تشریفات بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های نوجوانان همدان از حضور بیش از ۴ هزار نفر از مردم در مراسم افتتاحیه این جشنواره در روز جمعه در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷ 25 September 2015
مسئول کمیته پشتیبانی و تشریفات بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های نوجوانان همدان از حضور بیش از ۴ هزار نفر از مردم در مراسم افتتاحیه این جشنواره در روز جمعه در همدان خبر داد.

به گزارش تسنیم ، علی مرادی نور  در جلسه هماهنگی برگزاری فیلم‌های نوجوانان اظهار داشت: آئین افتتاحیه بیست و نهمین دوره جشنواره فیلمهای نوجوانان ساعت ۱۹ روز جمعه و با حضور ۴۰۰ مهمانان داخلی و خارجی و ۴ هزار نفر از مردم برگزار می‌شود.

مرادی نور بیان کرد: این دوره از جشنواره به میزبانی همدان از ۳ تا ۸ مهر ماه با برنامه‌ریزی‌های مدون و آمادگی تمام ستادها برگزار می‌شود که مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم نوجوان سوم مهرماه در سالن ورزشی ابن سینا برگزار می‌شود.

مسئول کمیته پشتیبانی و تشریفات بیست و نهمین جشنواره فیلم نوجوان همدان عنوان کرد: مراسم ویژه استقبال از میهمانان جشنواره روز سوم مهرماه در محل آرامگاه باباطاهر و با حضور ۵۰ نوجوان برگزار می‌شود و علاوه بر این یک مراسم نمادین استقبال از مهمانان جشنواره را نیز در آرامگاه بوعلی سینا همدان را خواهیم داشت که برنامه‌های ویژه‌ای هم در این بخش در نظر گرفتیم.

مرادی نور تصریح کرد: هتل باباطاهر، مهمانسرای ورزش، هتل بوعلی، هتل آزادی و تالار معلم به عنوان محلهای استقرار مهمانان جشنواره است.

وی افزود: بازدید مهمانان جشنواره از مراکز فرهنگی و توریستی همدان را از دیگر برنامه‌های این کمیته است و در این زمینه بازدید از گنجانامه، غار علیصدر، تپه هگمتانه،‌بازدید از روستای هدف گردشگری ورکانه و غیره برنامه‌ریزی شده که در این روستا اجرای مراسم سنتی اسب سواری و غیره ژیش‌بینی شده است.

مرادی نور عنوان کرد: تدابیر مختلف امنیتی، انتظامی، پزشکی، حمل و نقل، برق، آب وغیره در ایام جشنواره انجام شده و در این میان بیمارستان بعثت همدان به عنوان بیمارستان معین در حال آماده باش کامل است.

به گزارش تسنیم،‌ بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوان در همدان توسط بنیاد فارابی و استانداری همدان از ۴ الی ۸ مهرماه جاری به میزبانی همدان برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار