فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سید الشهدا نیروی زمینی سپاه در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد گفت: تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس استان نیازمند توجه و همراهی شورای شهر و شهردایی دی است چرا که تکمیل و تجهیز این موزه به ترویج فرهنگ مقاومت و جذب گردشگر کمک می کند.
کد خبر: ۹۹۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ 26 September 2021

سردار جواد استکی با بیان وضعیت موزه دفاع مقدس استان اظهار داشت: موزه دفاع مقدس اصفهان عقب ترین موزه جنگ کشور را دارد و امیدواریم با همکاری سازمان های مختلف استان و مدیریت شهری تکمیل این پروژه در سریع ترین زمان به بهره برداری برسد.

سردار استکی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت:  استراتژی دولت عراق از ابتدای  جنگ، با هجوم هوایی و زمینی، محاصره کل کشور و دستیابی به پایتخت ایران بود که با فداکاری  و مقاومت رزمندگان در دفاع از کشور، ذره ای از خاک کشور را از دست ندادیم،  این درحالی است که در دوران پهلوی یکی از مناطق استراتژیک ایران (بحرین) از کشور جدا شد.

وی  اضافه کرد: جمهوری اسلامی با چنان عقبه  سیاسی، نظامی و فرهنگی و  با وجود  تهدید ها و فشارهای سیاسی و هجوم دشمن زبانزد دنیا شده است.

سردار استکی در ادامه با درخواست از شورای شهر و شهرداری مبنی بر توجه به قانومندی، اصلاح ساختارها و فسادزدایی، تصریح کرد: شهرداری با در نظرگیری آمایش سرزمینی و کنترل جمعیت شهری، مهاجرت های بی رویه را  مدیریت کنند.

ارتش اصفهان آمادگی مشارکت در تکمیل پروژه های شهری را دارد

امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری از دیگر میهمانان این جلسه شورای شهر اظهار داشت: برخی از کشورهای درگیر جنگ های کوتاه، روز آخر جنگ خود را جشن می گیرند ولی در نظام جمهوری اسلامی شروع جنگ را به دلیل کسب اقتدار امنیت و پیشرفت در زمینه های مختلف را جشن می گیرند.

وی به برگزاری مسابقات بین‌المللی ارتش‌های جهان ۲۰۲۱ به میزبانی اصفهان اشاره و افزود: بازی‌های بین‌المللی نظامی یک رویداد ورزشی نظامی است که توسط وزارت دفاع روسیه طرح‌ریزی شده و از سال ۱۳۹۴ شروع شده و به طور متوسط ۳۰ کشور اعلام حضور کرده و هر ساله بر تعداد این کشورهای افزوده می‌شود.

ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برگزاری و برنامه ریزی این مسابقات افتخار و اقتداری برای کشور است و فناوری های مهمی در این مسابقات به کار گرفته می شود که از سوی سایر کشورها مورد استقبال قرار گرفته است.

وی در ادامه آمادگی خود  را برای تکمیل پروژه  های شهری اعلام، و خواستار رسیدگی و ارائه خدمات  به منازل و پادگان ها، کمک به ریشه کنی سالک در اطراف فرودگاه اصفهان و تسریع در اجرای طرح خیابان ارتش و جانبازان در سه راهی ارتش شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار