تیم والیبال پاس گرگان پس از شکست در اولین مسابقه خود از سری رقابت‌های والیبال چهار جانبه تیم‌های فصل جدید لیگ‌ برتر امروز جمعه توانست تیم آذرباتری ارومیه را شکست دهد.
کد خبر: ۹۹۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲ 01 October 2021

محل برگزاری اولین دوره رقابت‌های والیبال چهارجانبه تیم‌های لیگ‌ برتری گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته نیروی انتظامی، تیم والیبال پاس گرگان عصر امروز در دومین مسابقه امروز در مقابل تیم آذرباتری ارومیه قرار گرفت و در سه دست متوالی توانست سه بر صفر برنده از میدان مسابقه خارج شود.

بازیکنان تیم والیبال پاس گرگان در این مسابقه، دست‌های اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود به پایان برد و در دست دوم هم توانست این بار با نتیجه  ۲۵ بر ۲۲ حریفش را شکست دهد.

تیم والیبال پاس گرگان از سَد آذرباتری ارومیه گذشت

پاسی‌های والیبالست گرگان در ست سوم باز هم نتیجه ست اول (۲۵ بر ۲۱) را تکرار و به سود خود رقم‌ بزنند.

عبور رامسری‌ها از گنبدکاووس

براساس این گزارش در اولین مسابقه امروز جمعه تیم‌های هورسان رامسر و شهرداری گنبدکاووس که اولین مسابقه خود را هر ۲ تیم شب قبل با پیروزی سپری کرده بودند، به مصاف هم رفتند که تیم هورسان رامسر همانند شب گذشته، اما با مجموع سه بر یک پیروز میدان شد.

بازیکنان هورسان رامسر در دست‌های اول و دوم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ توانستند حریفشان را شکست دهند اما در دست سوم این تیم شهرداری گنبدکاووس بود که با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید تا بازی به دست چهارم کشیده شود.

تیم والیبال پاس گرگان از سَد آذرباتری ارومیه گذشت

والیبالیست‌های رامسر برای این که اجازه ندهند، برنده مسابقه در دست پنجم مشخص شود، در دست جهارم تابلوی نتایج را ۲۵ به ۲۳ به سود خود ثبت کردند تا در نهایت با حساب سه بر یک پیروز این مسابقه شناخته شوند.

در پایان دومین شب این مسابقات تیم هورسان رامسر با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم‌های پاس گرگان و شهرداری گنبدکاووس به ترتیب با چهار و ۲ امتیاز در مکان‌های دوم و سوم ایستادند و تیم ارومیه همچنان بدون امتیاز در انتهای جدول چهار تیمی قرار گرفت.

در آخرین روز این مسابقات، فردا شنبه از ساعت ۱۵ در اولین بازی تیم شهرداری گنبدکاووس در برابر آذرباتری ارومیه قرار خواهد گرفت و مسابقه دوم بین تیم‌های پاس گرگان و هورسان رامسر از ساعت ۱۷ و ۳۰ برگزار خواهد شد.

هر چهار تیم حاضر در این رقابت‌ها خود را برای حضور در مسابقات لیگ‌ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در فصل آتی آماده می‌کنند.

تیم والیبال پاس گرگان در فصل قبل رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، با ۲۰ برد متوالی و بدون شک به مقام قهرمانی دست یافت و جواز حضور در لیگ برتر برای فصل آتی را به دست آورد که ثبت ۲۰ برد متوالی و بدون باخت در یک دوره از رقابت‌های لیگ‌های مختلف والیبال کشور بی‌سابقه بوده است.

تیم والیبال پاس گرگان از سَد آذرباتری ارومیه گذشت

گلستان یکی از مهدهای والیبال ایران است که تا قبل از سال جدید "فرهاد قائمی" از این استان یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی والیبال ایران بود که به دلیل مشکلات شخصی از تیم ملی خداحافظی کرد.

همچنین "صابر کاظمی" و "آرمان صالحی" ۲ بازیکن گلستانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های المپیک بودند و در رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا، "صابر کاظمی" به همراه "اسماعیل مسافر" از گلستان به عنوان بازیکن، "عظیم جزیده" و "حسین خوریانی" به عنوان مربی و آنالیزور و "داود نافعی" به  عنوان داور بین‌المللی هر سه از گلستان این تیم را در رقابت‌های ژاپن همراهی کردند.

"ایلشن داودی‌پور" از گلستان به عنوان پاسور دوم در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان همراه تیم ملی ایران حضور داشت که به مقام سوم جهان همراه این تیم دست یافت.

همچنین از ۱۲ بازیکن حاضر در تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران، پنج نفر از آنان گلستانی هستند و "حسین خوریانی" آنالیزور تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا در ژاپن، اکنون به همراه تیم ملی جوانان با همین مسئولیت در ایتالیا حضور دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار