کد خبر: ۹۹۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵ 23 September 2015
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان البرز گفت: در یک سال اخیر با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بولینگ و بیلیارد البرز روند رو به رشدی در پیش گرفته و عرضه اندام ورزشکاران البرزی در رقابتهای مختلف گواه این مدعاست.

علی کربلایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز ، اظهار کرد: اخیرا و در رقابتهای رنکینگ کشوری اسنوکر یک ورزشکار بانو از البرز به مقام قهرمانی دست یافته است.

وی افزود: در این رقابتها که 23 تا 25 شهریور ماه به میزبانی آذربایجان غربی برگزار شد، اکرم محمدی از استان البرز موفق شد با شکست همه حریفان بر سکوی نخست بایستد.

کربلایی یادآور شد: چندی پیش نیز یکی از بولینگ باز البرزی موفق شد مقام نایب قهرمانی مسابقات رنکینگ کشوری بولینگ را از آن خود کند.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان البرز گفت: هفتمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری بولینگ 13 شهریورماه با شرکت 50 ورزشکار از پنج استان به میزبانی اصفهان برگزار شد.

کربلایی افزود: در این رقابت ها خشایار شهریاری از استان البرز توانست بر سکوی نایب قهرمانی بایستد.

وی در پایان یادآور شد: اواسط شهریور ماه سال جاری نیز مسابقات قهرمانی اسنوکر کشور در ارومیه برگزار شد که امیر سرخوش ورزشکار پر افتخار استان البرز موفق شد بار دیگر با کسب مقام قهرمانی کشور برگ زرین دیگری را در کارنامه ی افتخارات خود ثبت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار