معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی اصفهان گفت: ماموریت ها و مداخلات اورژانس اجتماعی استان در شش‌ماهه امسال در مقایسه با سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۹۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵ 05 October 2021

عبدالرضا اسماعیلی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به  مأموریت های اورژانس اجتماعی،افزود: به دلیل شیوع کرونا و کاهش آستانه تحمل مردم میزان فعالیت این نهاد اجتماعی افزایش داشته که در حوزه کودک‌آزاری، همسر آزاری و خشونت‌های خانگی خدمات به‌صورت تخصصی ارائه‌شده است.

وی کودک‌آزاری، همسر آزاری، افکار خودکشی و اختلالات حاد خانوادگی را از مهم‌ترین و بیشترین میزان تماس‌های مردم با اورژانس اجتماعی در استان اصفهان بیان کرد.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی اصفهان با اشاره به تاثیرات فراوان کرونا بر وضعیت روحی و روانی جامعه، تصریح کرد:‌ اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم  با ارائه خدمات تخصصی این نهاد اجتماعی در کاهش نابسمانی و ایجاد آرام نقش داشته است.

وی با  یادآوری فعالیت ١٩ واحد اورژانس اجتماعی در شهرستان‌های اصفهان، گفت:‌ این مرکز فوریت اجتماعی در اصفهان، بهارستان، کاشان، آران و بیدگل، شاهین‌شهر، مبارکه، شهرضا، خمینی‌شهر، زرین‌شهر، فولادشهر، نجف‌آباد، اردستان، نایین، فریدون‌شهر، گلپایگان، فلاورجان وتیران راه‌اندازی شده است.

به گفته معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی اصفهان،  توسعه اورژانس اجتماعی و تقویت و راه‌اندازی این مراکز در شهرستان‌های فاقد این نهاد از سیاست‌های کشور است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار