همزمان با شروع ماه مدرسه و به منظور ايجاد ايمني بيشتر براي كودكان، چند دستگاه زيرگذر و روگذر در محورهاي روستايي آذربايجان غربي احداث شده است.
کد خبر: ۹۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۷ 24 September 2015

به گزارش تابناک آذربايجان غربي، مدير‌كل  راه و شهرسازي استان، در اين خصوص اظهار داشت: احداث روگذر و زيرگذر براي عبور دانش‌آموزان از يك سمت جاده به سمت ديگر در محورهاي روستايي نقده، اروميه و مهاباد يكي ديگر از اقدامات ويژه اداره كل در آستانه آغاز سال تحصيلي جديد در اين استان محسوب مي‌شود.

خليل محبت خواه در اين باره از برگزاري شوراي ترافيك و حمل و نقل در استان خبر داد و گفت: چاپ و تهيه بروشورهاي آموزشي، نصب بنر در مدارس، پخش پيام‌هاي تبليغاتي به صورت مداوم با محتواي آموزش مباحث ايمني، تجهيز محورهاي اطراف مدارس حاشيه جاده به سرعت‌گير و بنرهاي اطلاع رساني، آشكارسازي و ايمن‌سازي اين مدارس از اقدامات انجام شده در اين بخش به شمار مي‌رود.

وي با بيان اينكه با آغاز فصل تحصيلي روزانه موج جديدي از مسافران شهري و بين شهري در محورهاي درون و برون شهري تردد مي‌كنند، افزود: تأمين امنيت و ايمني محورها يكي از وظايف اصلي اين اداره كل است كهاقدامات ايمني و آشكارسازي جاده‌هاي بين شهري در مسيرهايي كه مدارس در آن‌ها قرار دارند به شكل مستمر انجام شده است.

محبت خواه، اجراي شيار عرضي به منظور كاهش سرعت، اجراي نقشه پيش‌ساخته روي سطح جاده با هدف آشكارسازي و هشدار به رانندگان، نصب تابلو و چراغ چشمك‌زن قبل از مدارس و نصب چشم گربه‌اي و رنگ‌آميزي هاشور براي آشكارسازي مدارس را از ديگر اقدامات راهداري عنوان كرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار