کد خبر: ۱۰۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲ 24 September 2015
تابناک گیلان: یوسف گلشن مدیر کل روابط عمومی استانداری گیلان مطلب منتشر شده یکی از سایت های محلی و بازنشر شده در روزنامه آرمان امروز مبنی بر حضور یکی از معاونین استانداری گیلان در نشست با اسفندیار رحیم مشائی را تکذیب نمود.

یوسف گلشن در گفتگو با سایت گیل خبر ضمن تکذیب هرگونه دیدار هرکدام از معاونین استانداری با اسفندیار رحیم مشائی افزود: ما در جوابیه ای که برای تحریریه روزنامه آرمان فرستادیم، خواستار آن شدیم که به عنوان یک روزنامه حرفه ای با دقت بیشتری به بیان مطالب خود بپردازد و از بیان خبرهائی با استناد «گفته می شود» و «شنیده می شود» پرهیز نماید. وی در ادامه اظهار داشت: امیدواریم هستیم کسانی که در این استان متولی امر هستند با کسانی که مطالب بدون سند و مدرک و غیر موثق را اشاعه می دهند و روز به روز هم در حال افزایش هستند برخورد کنند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری گیلان با اعلام این که اکثر جامعه رسانه ای گیلان با استعداد، باهوش ،با درایت و با تدبیر هستند تصریح کرد: جامعه رسانه ای کمتر به این مطالب توجه می کند، ولی نشر هر کدام از این خبرها ممکن است باعث ریختن آبروی دیگران بشود یا خبر دروغی را رواج بدهد. گلشن در پایان اظهار کرد: امیدواریم همه به کار حرفه ای و اخلاقی خودشان عمل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار