دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: استان فارس مدیرانی که کوتوله سیاسی هستند و تأثیر پذیر از بعضی اشخاص و جریان ها را نمی خواهد. استان فارس مدیرانی می خواهد که بتوانند با معضلات قدرتمندانه مقابله کند.
کد خبر: ۱۰۰۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳ 29 October 2021

تابناک فارس به نقل از حوزه: حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری، پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در سالن جلسات ساختمان شهید قدوسی برگزار شد، با اشاره به برگزاری نخستین جلسه جامعه روحانیت در سال 1400 به دلیل شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: امیدواریم همانگونه که جلسات گذشته جامعه روحانیت پربار و پیگیری مطالبات مردمی بوده است این جلسه نیز این گونه باشد.

وی در خصوص انتخاب اعضای جدید جامعه روحانیت شیراز افزود: جامعه روحانیت باید حضور روحانیت جوان را تجربه کند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز اعلام کرد: پس از این، جلسات جامعه روحانیت شیراز فعلاً هر 15 روز یک بار برگزار می شود و در صورت نیاز به صورت فوق العاده جلسه برگزار خواهد گردید.

وی عنوان کرد: مردم به دولت جدید برای تغییر و تحول رای داده اند و انتظار نیست پس از این مدت که از عمر دولت جدید می گذرد مدیرانی که در سطح مدیران نظام اسلامی دولت سیزدهم نباشند، در راس کار باشند؛ اکنون یک توقف کامل در همه ادارات وجود دارد که با تغییر مدیر این وضعیت تغییر خواهد کرد.

به گفته حجت الاسلام والمسملین طاهری برخی از مدیران رنگ عوض می کنند، از این رو تا مدیران غیر هماهنگ استان تغییر پیدا نکنند کارها پیش نخواهد رفت، ان شاءالله هرچه سریع تر این موضوع برطرف خواهد شد، بنابراین باید از نیروهای بومی، حوان، توانمند و ولائی و بدون توجه به لابی های برخی اشخاص و جریان ها این کار صورت گیرد.

وی مطرح کرد: استان فارس مدیرانی که کوتوله سیاسی هستند و تأثیر پذیر از بعضی اشخاص و جریان ها را نمی خواهد. استان فارس مدیرانی می خواهد که بتوانند با معضلات قدرتمندانه مقابله کند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز ضمن قدردانی از تلاش های مسئولان دادگستری فارس، اظهار کرد: جامعه روحانیت شیراز انتخاب رئیس کل دادگستری فارس به عنوان مدیر نمونه قضائی کشور را تبریک گفته و از حجت الاسلام والمسلمین موسوی با لوح سپاس تشکر و قدردانی می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار