امام جمعه بجنورد:
امام جمعه بجنورد با اشاره به وجود واکسن داخلی و خارجی در مراکز واکسیناسیون، گفت: عده‌ای نامتخصص پیرامون واکسن کرونا شایعه ایجاد می کنند که مردم باید به آن ها بی اعتنا باشند.
کد خبر: ۱۰۰۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ 30 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در سالن جلسات بیمارستان امام حسن بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: در زمان شیوع کرونا کادر درمان صحنه را خالی نکردند که این امر مایه افتخار است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به انتصاب رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، گفت: سرنوشت اخروی مسئولان در گرو نقش آفرینی در دوران مسئولیتشان است.

وی افزود: در این زمینه کارمند و رئیس تفاوتی ندارند؛ لذا همه باید وظایف مدیریتی خود را به درستی انجام دهند.

حجت الاسلام نوری با اشاره به جنگ سنگین کادر درمان و بیماری کرونا، بیان کرد: اکنون دانشگاه علوم پزشکی میدان جنگ و رئیس آن فرمانده جنگ است لذا همه مسئولان دیگر باید به آن کمک کنند.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه با پایان واکسیناسیون ایمنی نسبی در کشور ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: متأسفانه برخی شایعاتی برای واکسن منتشر می‌کنند؛ البته افراد منتشر کننده شایعات متخصص امر نیستند.

وی افزود: همه کارشناسان و متخصصان به تأثیر واکسن در پیشگیری از کرونا تاکید داشته‌اند لذا نباید به شبهات اعتنا کرد.

حجت الاسلام نوری در انتها گفت: وجود واکسن داخلی و خارجی مورد تأیید پزشکان و متخصصان باید مردم را بیش از پیش به تزریق واکسن سوق دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار