واحدهای اقتصادی مکلف شدند:
واحدهای اقتصادی خراسان جنوبی تا فردا (۱۰ آبان ماه) مهلت دارند اطلاعات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند.
کد خبر: ۱۰۰۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱ 31 October 2021
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان این مطلب گفت: واحدهای تولیدی، توزیعی و صنفی با ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع تجارت به تنظیم بازار و حمایت از تولید داخلی کمک کنند.
"عباس جرجانی" افزود: به منظور شفاف سازی نظام تولید و توزیع و همچنین کنترل قیمت‌ها در کشور تمام تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالا باید اطلاعات مربوط به تولید، توزیع و نگهداری کالا‌های خود را در سامانه‌های جامع تجارت و جامع انبار‌ها ثبت کنند.
به گفته وی واحد‌های اقتصادی استان شامل واحد‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، صنفی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های پخش، کسب و کار‌های مجازی و… که کالا‌یی را تولید و عرضه می‌کنند مکلف به انجام این کار هستند‌ تا در آینده دچار مشکل نشوند.
وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی و توزیعی که در گذشته در سامانه ثبت نام کرده اند هم باید با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به ثبت اطلاعات خود و بروز رسانی موجودی انبارهای خود اقدام کنند.
وی تصریح کرد: پس از پایان مهلت مقرر و در صورت عدم انجام این تکلیف قانونی، علاوه بر عدم امکان تخصیص مواد اولیه و کالا با متخلفان بر اساس نوع تخلف با عنوان عرضه خارج از شبکه، احتکار و قاچاق کالا در چارچوب قوانین تعزیرات حکومتی، نظام صنفی و قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برخورد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار