مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوه گفت : ۴۰ تن گوشت مرغ روزانه در بازار این شهرستان عرضه می‌شودکه حدود ۲ برابر مصرف متقاضیان است و در تامین این ماده پروتئینی کمبودی وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۰۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ 09 November 2021

 به گزارش تابناک مرکزی،حسن شریفی افزود: بیش از ۷۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در سطح مرغداری‌های ساوه انجام شده که گامی موثری در راستای افزایش تولید مرغ به شمار می‌رود. 

وی یادآورشد: نیاز روزانه شهروندان ساوجی به گوشت مرغ حداکثر ۲۰ تن است درحالی‌که اکنون ۳۵ تا ۴۰ تن مرغ گرم در بازار عرضه می‌شود و برای توزیع این ماده خوراکی هیچ محدودیتی وجود ندارد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوه اضافه کرد: نیمی از گوشت مرغ تولیدی استان مرکزی از طریق واحدهای پرورش شهرستان ساوه تامین می‌شود و به میزان کشش بازار، این محصول تولید و عرضه خواهد شد.
شریفی با بیان اینکه مرغ منجمد در شهرستان ساوه توزیع نمی‌شود، گفت: اداره پشتیبانی امور دام عرضه مرغ منجمد را در صورت کمبود این ماده پروتئینی در بازار برعهده دارد و شرایط کنونی در بازار ساوه برای تامین گوشت مرغ مساعد است.
وی، از برنامه‌ریزی تولید مرغ به میزان پنج برابر نیاز شهرستان خبر داد وگفت:در شهرستان ساوه بالغ بر ۹۵ واحد مرغداری فعالیت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار