رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه:
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، چهار نماینده از قایقرانی کرمانشاه در رقابت‌های المپیک آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین حضور داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۱۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸ 12 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، ناجی پیمان ضیایی بااشاره به فاصله زمانی ۹ ماهه تا زمان برگزاری رقابت‌های المپیک آسیایی ۲۰۲۲ و آغاز اردو‌های تیم‌های ملی رشته‌های مختلف از جمله قایقرانی به عنوان یکی از رشته‌های مدال آور ایران در بازی‌های آسیایی، اظهار کرد: درحال حاضر چهار بانوی قایقران کرمانشاهی در اردوی تیم ملی آب‌های آرام جهت حضور در رقابت‌های المپیک آسیایی ۲۰۲۲ حضور دارند و در بخش مردان هم یک کمک مربی از کرمانشاه در تیم ملی حضور پیدا کرده است.

رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه افزود: سما یاسمی، نادیا تالانک، فاطمه کرمجانی و گلشن رهیده بانوان دعوت شده از کرمانشاه به اردوی تیم ملی آب‌های آرام هستند و علی اجاقی نیز در کنار سرمربی خارجی تیم ملی مردان به عنوان کمک مربی قرار گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه دیگر قایقرانان کرمانشاهی هم برای حضور در اردو‌های تیم ملی تمرینات خود را در سراب نیلوفر انجام می‌دهند، گفت: باتوجه به فاصله این پهنه آبی از شهر کرمانشاه، ورزشکاران قایقران برای تمرینات خود سختی‌های زیادی را متحمل می‌شوند که امیدواریم بزودی با افتتاح پروژه پیست قایقرانی کرمانشاه شاهد این مشکلات نباشیم.

ضیایی درخصوص آخرین وضعیت پروژه پیست قایقرانی مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد هم افزود: این پروژه هم اکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اقدامات اجرایی مهم آن به اتمام رسیده و برای شروع فاز دوم پروژه باید اعتبارات لازم تخصیص پیدا کند.

وی اضافه کرد: درصورت تخصیص اعتبار این پروژه حدود یک ماه فعالیت عمرانی خواهد داشت و پس از آن آماده افتتاح و بهره برداری می‌شود که امیدواریم این اتفاق تا پیش از پایان امسال انجام گیرد.

رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه با بیان اینکه به دلیل در پیش بودن بازی‌های آسیایی هانگژو این پروژه می‌تواند به قایقرانان استان کمک کند، گفت: باتوجه به توانمندی که در ورزشکارانمان سراغ داریم، امیدواریم چهار نماینده در المپیک آسیایی ۲۰۲۲ داشته باشیم.

وی ادامه داد: در بخش آب‌های آرام دو نفر، در روئینگ یک نفر و در اسلالوم آب‌های خروشان هم یک نفر از کرمانشاه امکان حضور در این رقابت‌ها را خواهند داشت، این درحالی است که قایقرانی کرمانشاه با کمترین تجهیزات و بدون زیرساخت لازم نام استان را در این رشته بالا نگه داشته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار