مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه:
مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه استان یزد گفت: استفاده از ظرفیت هیات‌های مذهبی و تشکل‌های انقلابی برای افزایش حضور مردم و تاثیر این آیین عبادی سیاسی در کاهش مسایل و مشکل جامعه موثر است.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ 13 December 2021

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید جمال‌الدین نجم‌الهدی شامگاه یکشنبه در نشستی با مسئول هیات رزمندگان اسلام یزد افزود: تقویت نمازجمعه با همکاری فعالان فرهنگی جزو اهداف شورای سیاستگذاری ائمه جمعه است .

وی با بیان اینکه تاکنون در این مورد اقدام‌های خوبی در استان صورت گرفت، تقویت آن را با همکاری دلسوزان و هیات‌های مذهبی ضروری ذکر کرد و ادامه داد: تمامی ستادها آماده همکاری برای جذب علاقه‌مندان در این آیین عبادی سیاسی است.

این فعال فرهنگی یزد اظهارکرد: برگزاری نمازهای جمعه یکی از برکت‌های مهم نظام و انقلاب است و تقویت آن توسط نهادها و تشکل‌های مردمی و انقلابی موضوعی حیاتی است.

نجم‌الهدی با بیان اینکه برای تحقق اهداف انقلاب و منویات مقام معظم رهبری همه باید در عرصه حضوری فعال و همیشگی داشته باشند، همکاری همگان را در این بخش خواستار شد.

همچنین رییس هیات رزمندگان اسلام استان یزد گفت: برگزاری باشکوه نمازهای جمعه رسالت دینی، ملی و انقلابی است و همه باید برای تقویت آن که توصیه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است وظایف خود را انجام دهند.

سید محمود حسینی با ارایه گزارشی به ظرفیت هیات‌های مذهبی استان و آمادگی برای تقویت و همکاری نماز جمعه اشاره کرد و افزود: برگزاری باشکوه این آیین عبادی سیاسی موجب عزت و اقتدار نظام و کشور است و شکست اهداف دشمنان را به همراه دارد.

نمازجمعه در ۲۸ محل در استان یزد اقامه می‌شود.

استان یزد یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۵۰ هزار نفر به عنوان رزمنده بسیجی در دفاع مقدس حضور داشتند و چهار هزار نفر هم شهید تقدیم انقلاب و نظام کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار