آیین اختتامیه مسابقه قرآن مددجویان منطقه هفت سازمان زندان‌های کشور که از دیروز( دوشنبه) آغاز شد، عصر سه‌ شنبه در سالن شهید بهشتی اداره‌کل زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی یزد پایان یافت و افراد برتر معرفی شدند.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ 15 December 2021

این مسابقه از دیروز ( دوشنبه ) در ۱۵ رشته با حضور ۵۰ نفر از مددجویان زندان‌های منطقه هفت شامل استان‌های یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در سالن شهید بهشتی یزد آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در پایان این مسابقه در حفظ کل قرآن ، ع- طاهری از یزد و قنبرزهی از سیستان و بلوچستان اول و دوم شدند و در حفظ ۲۰ جزء، ر-بارک زهی از یزد، غ-بارک زهی از سیستان و بلوچستان و م-جبالی از کرمان اول تا سوم شدند.

در حفظ ۱۵ جزء، س-براهویی از یزد، ع-زهی از سیستان و بلوچستان و الف- عامری از کرمان و در حفظ ۱۰ جزء، ن- عبدپور از هرمزگان، ر- بهزادی از کرمان و م-شه بخش از سیستان و بلوچستان و در حفظ ۵ جزء، و- بخش رمشکی از کرمان، ع- براهویی از سیستان و بلوچستان و سید ح- موسوی از یزد در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.

در حفظ سه جزء ر- مهرجویی از سیستان و بلوچستان، م-غافلی نژاد از هرمزگان و الف-کرم زهی از یزد و در حفظ یک جزء، الف- دهواریاز نژاد از سیستان و بلوچستان، س- احمدی از یزد و م- نارویی از کرمان ، در حفظ سوره منتخب ن-یوسف زهی از یزد، ع- تو تازهی از سیستان و بلوچستان و حفظ موضوعی م- خبیری از یزد، قرائت تحقیق ف- ذاکرزاد از سیستان و بلوچستان، م- دهستانی از یزد و الف- پور یوسفی از هرمزگان برتر شدند.

همچنین در قرائت ترتیل م- کلکلی از سیستان و بلوچستان، م- بیات عبدالله از یزد، ش- احمدی از هرمزگان، در بخش اذان، الف- سوزن کار از یزد، ج- دولتی از کرمان، س- شه بخش از سیستان و بلوچستان، در دعاخوانی خ- بهزادی نژاد از هرمزگان، ج- فخری از کرمان، سید ع- میررحیمی از یزد و تفسیر قرآن کریم م- وزیری از یزد، م- ولایتی از کرمان و م-خمسه از هرمزگان اول تا سوم شدند.

و در بخش ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه الف-نونژاد از یزد، م- سنجریان از کرمان و م- حکمتی خوان از هرمزگان به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.

هم اکنون در استان یزد سه ندامتگاه شامل زندان مرکزی و شماره ۲ در شهر یزد و یک زندان در اردکان وجود دارد و ۲ بازداشتگاه در شهرستان‌های خاتم و ابرکوه دایر است و در مجموع حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر در استان زندانی هستند.

استان یزد یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی‌ها زندگی می‌کنند.

منبع: ايرنا
برچسب ها: مسابقه ، زندانیان ، قرآن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار