همکاری نظام مهندسی با صنعتگران و محیط زیست، باعث اشتغال زایی برای بیش از ۱۰۰ نفر از فارغ التحصیلان محیط زیست در واحد‌های صنعتی شده است.
کد خبر: ۱۰۱۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ 26 December 2021

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد گفت: بر اساس یکی از تبصره‌های ماده ۱۶ لایحه هوای پاک که در سال ۹۶ به تصویب مجلس شورای اسلامی، کلیه مراکز و واحد‌های صنعتی و تولیدی ۵۰ نفر به بالا برای انجام امور مربوط به نمونه برداری، اندازه گیری، پایش و کنترل مستمر آلودگی هوا مکلف به ایجاد واحد‌های سلامت، بهداشت و محیط زیست و به کارگیری نیروی متخصص شدند.اشتغال زایی فارغ التحصیلان محیط زیست در واحد‌های صنعتی یزد

 

خلف باغی افزود: استان یزد اولین استانی در کشور بوده که تبصره ۱ ماده ۱۶ لایحه هوای پاک را در واحد‌های صنعتی اجرایی کرده است.


رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد بیان کرد: اجرای تبصره ۱ ماده ۱۶ علاوه بر جلوگیری از آلودگی واحد‌های تولیدی موجب جذب تعداد زیادی از فارغ التحصیلان محیط زیست می شود.

 

وی افزود: همکاری نظام مهندسی با صنعتگران و محیط زیست، باعث اشتغال زایی بیش از ۱۰۰ نفر از فارغ التحصیلان محیط زیست در واحد‌های صنعتی شده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار