رییس شورای اسلامی شهر:
رییس شورای اسلامی شهر مهریز گفت: جلوگیری از تخریب باغ های محله های مختلف مرکز این شهرستان و روستاهای ییلاقی منطقه از جمله موضوع مهم و مطالبه عمومی است که در این مورد علاوه بر همکاری شهروندان به کمک نهادهای ذی ربط نیاز دارد.
کد خبر: ۱۰۱۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹ 29 December 2021

به گزارش ایرنا، سید محمد امین بیدکی سه‌شنبه شب در نشستی با خبرنگاران شهرستان افزود: در این خصوص جلسه های متعددی با حضور مسئولان برگزار شد و جلوگیری از تخریب باغ ها و تغییر کاربری آنها جزو برنامه‌های محوری شورای شهر است که این موضوع باید به جد پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری و اعضای شورای شهر طبق مقررات با همکاری سایر دستگاه‌ها وظایف خود را انجام می‌دهند ادامه داد: برای اقدام جدی و مفید و پیشگیری از تخریب باغ ها باید عموم شهروندان در کنار مجموعه شورای شهر و شهرداری قرار گیرند و همکاری کنند.

رییس شورای شهر مهریز در ادامه یکی از مهمترین مشکل شهرداری را نبود درآمد پایدار و هزینه بالا برای انجام امور عمرانی شهر اشاره کرد و گفت: برای این منظور باید بخش‌خصوصی و سرمایه‌گذاران برای تکمیل طرح‌های مختلف عمرانی همکاری کنند.

بیدکی اظهاکرد: یکی از طرح‌های مهم شورا این است که از مشارکت بخش‌ خصوصی و خیران برای اجرا و تکمیل طرح‌های مختلف عمرانی در بخش‌های مختلف استفاده شود و این فرصت و زمینه هم‌اکنون در شهر وجود دارد که علاقه مندان می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی، تکمیل خیایان شهید متنظری را در اولویت طرح‌های عمرانی شهر ذکر کرد که بخش عمده آن به پایان رسید و با همکاری خوب مردم این روند تا تکمیل کامل آن ادامه دارد و سایر طرح‌های عمرانی بر حسب ضرورت در محله های مختلف پیگیری می‌شود.

همچنین علیرضا عرشیان شهردار مهریز به اهمیت همکاری مردم و مسئولان با این مجموعه و شورای شهر اشاره کرد و با قدردانی از تعامل همگان گفت: ظرفیت‌های خوبی در شهر وجود دارد که برای داشتن شهری آباد باید عموم شهروندان همکاری لازم داشته باشند.

از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز ۳۵ هزار نفر در حوزه شهری زندگی می‌کنند و مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار